Investiram, v kar verjamem
Agencija Yootree Creative je zasnovala oglaševalsko akcijo ob predstavitvi inovativnih naložbenih skladov Triglav Skladov, ustvarjenih za potrebe novih časov in ljudi.
Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija predstavlja zgodbo ljudi, ki s svojim načinom življenja poosebljajo temeljne značilnosti in razlikovalne prednosti štirih novih skladov. Z akcijo »Investiram, v kar verjamem« so nove naložbene rešitve Triglav Skladov dobile izraz ljudi, v katerih se lahko prepoznamo vsi. Skozi osebno pričevanje protagonistov spoznamo ljudi, ki z naložbami želijo večjo fleksibilnost, varnost, preudarnost, hkrati pa želijo z naložbo podpreti to, v kar verjamejo: v zelena, tehnološka, družbeno odgovorna in trajnostno usmerjena mednarodna podjetja, ki ustvarjajo boljšo prihodnost ne le za posameznike, ampak za vse okolje in ljudi.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije, vsebinski marketing, tiskovine, družbeni mediji, radijski oglasi in komunikacije na prodajnem mestu.
Predstavnici naročnika: Nataša Trtnik in Mojca Ivanc
Agencija: Yootree Creative
Vodji projekta v agenciji: Renata Šestič in Irena Dizdarević
Asistentka vodje projekta: Metka Berložnik
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Oblikovalka: Neža Pavrič
Vsebinska strategija: Živa Munih
Urednica vsebin: Anja Hren
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Produkcijska hiša: Square Me
Režiser: Jure Dostal
Medijska agencija: Medialog
Glasba: Tell me by the days
Trajanje akcije: od 20. 9. 2020 do 8. 11. 2020