triglav skladi
Opaženo

Investiram, v kar verjamem

Agencija Yootree Creative je zasnovala oglaševalsko akcijo ob predstavitvi inovativnih naložbenih skladov Triglav Skladov, ustvarjenih za potrebe novih časov in ljudi.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija predstavlja zgodbo ljudi, ki s svojim načinom življenja poosebljajo temeljne značilnosti in razlikovalne prednosti štirih novih skladov. Z akcijo »Investiram, v kar verjamem« so nove naložbene rešitve Triglav Skladov dobile izraz ljudi, v katerih se lahko prepoznamo vsi. Skozi osebno pričevanje protagonistov spoznamo ljudi, ki z naložbami želijo večjo fleksibilnost, varnost, preudarnost, hkrati pa želijo z naložbo podpreti to, v kar verjamejo: v zelena, tehnološka, družbeno odgovorna in trajnostno usmerjena mednarodna podjetja, ki ustvarjajo boljšo prihodnost ne le za posameznike, ampak za vse okolje in ljudi.

triglavtriglavtriglavtriglav

 

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije, vsebinski marketing, tiskovine, družbeni mediji, radijski oglasi in komunikacije na prodajnem mestu.

Predstavnici naročnika: Nataša Trtnik in Mojca Ivanc

Agencija: Yootree Creative

Vodji projekta v agenciji: Renata Šestič in Irena Dizdarević

Asistentka vodje projekta: Metka Berložnik

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Vsebinska strategija: Živa Munih

Urednica vsebin: Anja Hren

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Produkcijska hiša: Square Me

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Medialog

Glasba: Tell me by the days

Trajanje akcije: od 20. 9. 2020 do 8. 11. 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji