j
Opaženo

Italijanska blagovna znamka Riso Scotti nagovarja Slovence in Hrvate

Blagovna znamka Riso Scotti je v Sloveniji in na Hrvaškem začela oglaševalsko akcijo za novo vrsto riža Venere. »Gre za veliko novost v svetu riža, ki nosi ime boginje lepote in ljubezni,« trdijo pri vodilnem italijanskem podjetju za proizvodnjo riža.

Clara Zanacco, komercialna direktorica izvoza v podjetju Riso Scotti, razloži: »Gre za izdelek vrhunske kakovosti, ki se je rodil, se prideluje in obdeluje izključno v Italiji, hkrati pa nosi mednarodni pridih in prinaša večnamenskost; primeren je namreč za pripravo predjedi, prilog, glavnih jedi in popolnoma ustreza najpogostejšim zahtevam potrošnikov riža na petih celinah.«

Oglaševalska akcija, ki so jo pripravili za slovenski in hrvaški trg, nagovarja kulinarične strokovnjake, ki iščejo prefinjenost in ekskluzivnost, ljubitelje tradicije, ki se ne želijo odreči italijanski kakovosti, tiste bolj radovedne, ki v kuhinji radi eksperimentirajo, in podpornike zdravega življenja.

Direktor za izvoz Nicola Gorini je akcijo na slovenskem in hrvaškem trgu komentiral: »Na Hrvaškem smo vodilno podjetje na trgu z več kot 30-odstotnim tržnim deležem, v Sloveniji pa je Riso Scotti italijanska referenčna blagovna znamka v kategoriji riža. To sta sosednji državi, kjer potrošniki cenijo in iščejo kakovost italijanske hrane, zato nam predstavljata pomembna trga. Z novim izdelkom nameravamo ustvariti dodano vrednost v kategoriji riža.«

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji