j
Opaženo

Italijanska blagovna znamka Riso Scotti nagovarja Slovence in Hrvate

Blagovna znamka Riso Scotti je v Sloveniji in na Hrvaškem začela oglaševalsko akcijo za novo vrsto riža Venere. »Gre za veliko novost v svetu riža, ki nosi ime boginje lepote in ljubezni,« trdijo pri vodilnem italijanskem podjetju za proizvodnjo riža.

Clara Zanacco, komercialna direktorica izvoza v podjetju Riso Scotti, razloži: »Gre za izdelek vrhunske kakovosti, ki se je rodil, se prideluje in obdeluje izključno v Italiji, hkrati pa nosi mednarodni pridih in prinaša večnamenskost; primeren je namreč za pripravo predjedi, prilog, glavnih jedi in popolnoma ustreza najpogostejšim zahtevam potrošnikov riža na petih celinah.«

Oglaševalska akcija, ki so jo pripravili za slovenski in hrvaški trg, nagovarja kulinarične strokovnjake, ki iščejo prefinjenost in ekskluzivnost, ljubitelje tradicije, ki se ne želijo odreči italijanski kakovosti, tiste bolj radovedne, ki v kuhinji radi eksperimentirajo, in podpornike zdravega življenja.

Direktor za izvoz Nicola Gorini je akcijo na slovenskem in hrvaškem trgu komentiral: »Na Hrvaškem smo vodilno podjetje na trgu z več kot 30-odstotnim tržnim deležem, v Sloveniji pa je Riso Scotti italijanska referenčna blagovna znamka v kategoriji riža. To sta sosednji državi, kjer potrošniki cenijo in iščejo kakovost italijanske hrane, zato nam predstavljata pomembna trga. Z novim izdelkom nameravamo ustvariti dodano vrednost v kategoriji riža.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji