Izberi karakter z optiko Oculto!
Hrvaška optika Oculto je prihod na slovensko tržišče pospremila z oglaševalsko akcijo, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Imago Bold.
Optika Oculto
Kratek opis akcije:»Tu smo, da pomagamo Slovencem spremeniti odnos do očal. Ljudje imajo ena dioptrijska in ena sončna očala, kar je precej konservativno. Očala uokvirijo obraz in so modni dodatek, ki ga lahko menjamo glede na priložnost ali razpoloženje,«pravijo v optiki Oculto. »Ljudje se drugače vedemo v službi, v krogu družine ali na zabavi in v optiki Oculto potrošnik najde vrhunska očala za vse situacije oziroma za vsak svoj 'karakter'«, je prepričana Mirka Modrinić, kreativna direktorica v agenciji Imago Bold.
Oglaševalska akcija deli značaje na dnevne in nočne. Dnevni so ambiciozni, strokovni in pridni, nočni pa zapeljivci, gangsterji in nemogoče dive. Akcija se zato prilagaja tudi času dneva – ko pade noč, se prijazni dnevni oglasi v digitalnih svetlobnih vitrinah, pasicah iz Googlovega prikaznega omrežja in družbenih omrežjih zamenjajo in na njih se prikažejo drznejši nočni liki.
Elementi akcije: digitalne svetlobne vitrine, vrteči se oglasni panoji, Googlovo prikazno omrežje, družbena omrežja, medijski zakup, digitalna strategija
Predstavniki naročnika: Sandro Dretvić, Goran Ivšić in Tjaša Hočevar
Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Umetniški direktor: Bane Milošević
Tekstopiska: Neža Pavlovčič
Strateginji: Dina Dretvić in Nela Fegić Moguljak
Digitalna agencija: Drap