z
Opaženo

Izdelki Odlično imajo novo preobleko

Prigrizki iz oreškov in suhega sadja blagovne znamke Odlično imajo prenovljeno grafično podobo, o čemer smo se pogovarjali z oblikovalko Kristino Smodila.

Med sodobnim oblikovanjem in tradicionalnimi vrednotami

Kristina Smodila, ki je poskrbela za novo podobo znamke Odlično, je uvodoma dejala, da je ta sad dolgoletnega opazovanja trga, kupcev in trendov. »Seveda smo se na poti srečali z mnogimi izzivi, a smo našli primerno rešitev, ki je vizualno privlačna, funkcionalna in stroškovno optimalna. Želeli smo posodobiti videz, vendar obdržati zaupanje v kakovostno vsebino, ki so je kupci Odlično izdelkov navajeni. Se pravi, želeli smo najti razmerje med sodobnim dizajnom in tradicionalnimi vrednotami.«

Širitev barvne palete, dodatne grafike in nov font

Za bralce MM-a je razložila, da so se soočili tudi s samo opredelitvijo osebnosti blagovne znamke Odlično, torej, kdo so in koga nagovarjajo. »V preteklosti so po naši znamki posegali drugačni potrošniki kot danes. Zdaj pa želimo nagovoriti tudi mlajše generacije, saj so oreški, semena in suho sadje globalni trend superživil in se že nekaj časa 'lepo vzpenjajo' po lestvici prehranjevalnih navad. Predvsem mladi so danes bolj ozaveščeni glede zdravega prehranjevanja in zato smo želeli posodobiti linijo na način, da smo še vedno na voljo našim zvestim, dolgoletnim kupcem, vendar hkrati nagovarjamo tudi mlajšo skupino kupcev.«

Po tem, ko so določili osebnost blagovne znamke, so želeli vanjo vnesti več razgibanosti, kar so dosegli s širitvijo barvne palete. »Ne samo, da smo osvežili odtenek krovne rumene barve, najbolj prepoznavnega elementa naše blagovne znamke, dodali smo tudi nove barve za vsak izdelek. Barve smo dodali v slike hribov, ki na simboličen način ponazarjajo korenine našega podjetja Hrib d.o.o. in tudi na splošno slovensko pokrajino. To je bil za nas velik preskok, saj so bili naši dolgoletni kupci do zdaj vajeni le rumeno-modre kombinacije, ki pa nas je ob širjenju asortimana in vse bolj zasičenem trgu začela omejevati. Naš videz je bil v nekem trenutku tog in manj zanimiv. Poleg barvitosti smo se pri posodobitvi odločili za brezčasen font, ki je berljiv in jasno poda informacijo.« Oblikovalka dodaja, da so odstranili prozorno okno, saj je to boljše za zaščito samega izdelka, vsebino vrečke pa so opremili s fotografijo izdelka; kupci namreč kljub napisu zelo radi vidijo, kako je videti izdelek v vrečki. Embalaža je po novem boljša za ohranjanje kakovosti izdelka do konca roka trajanja in bolj trajnostna. »Vedno se trudimo, da pod imenom Odlično tudi vsebina ostane nič kaj drugega kot odlična,« zaključi sogovornica.

z

m

z

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji