izi
Opaženo

IZI

Telekom Slovenije v novi komunikacijski akciji, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Publicis, izpostavlja bistvo blagovne znamke IZI: »Nič ni bolj enostavno kot IZI.« Tudi tisto, kar se morda zdi na prvi pogled.

Kratek opis akcije: »IZI kot pozicijsko in vizualno ločena predplačniška blagovna znamka Telekoma Slovenije nagovarja preprostost in potrebo po individualnosti, edinstvenosti in svobodi. IZI s svojo preprostostjo omogoča uporabnikom, da prihranijo čas in denar za prijetnejše stvari v življenju,« pravijo v Telekomu Slovenije. Vsi oglasi vključujejo humorno noto in so prilagojeni posameznemu mediju in situaciji. »Tako enostavno, da je zabavno,« dodajajo.

izi2

 

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnici naročnika: Eva Winkler in Mateja Grabar Premelč

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Strateginja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalec: Robert Lupše

Produkcijska hiša: SquareMe

Trajanje akcije: september – oktober 2019 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji