IZI
Telekom Slovenije v novi komunikacijski akciji, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Publicis, izpostavlja bistvo blagovne znamke IZI: »Nič ni bolj enostavno kot IZI.« Tudi tisto, kar se morda zdi na prvi pogled.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: »IZI kot pozicijsko in vizualno ločena predplačniška blagovna znamka Telekoma Slovenije nagovarja preprostost in potrebo po individualnosti, edinstvenosti in svobodi. IZI s svojo preprostostjo omogoča uporabnikom, da prihranijo čas in denar za prijetnejše stvari v življenju,« pravijo v Telekomu Slovenije. Vsi oglasi vključujejo humorno noto in so prilagojeni posameznemu mediju in situaciji. »Tako enostavno, da je zabavno,« dodajajo.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji
Predstavnici naročnika: Eva Winkler in Mateja Grabar Premelč
Direktor projekta v agenciji: Peter Došen
Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja
Strateginja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica: Petja Montanez
Oblikovalec: Robert Lupše
Produkcijska hiša: SquareMe
Trajanje akcije: september – oktober 2019