mm
Opaženo

Izzivalec čutil

Agencija Luna\TBWA je ob predstavitvi novega okusa Argete Exclusive pripravila komunikacijsko akcijo, ki izziva čutila.

Kratek opis akcije: Najmlajši slovenski Michelinov nagrajenec, chef Filip Matjaž, je nastopil v glavni vlogi nove sezone serije gurmanskih namazov in liniji blagovne znamke Argeta dodal svoj pečat. Mladi kuharski mojster svoje kulinarične kreacije ustvarja v kuhinji restavracije COB, svojo kulinariko pa gradi na zgodbah – vsak prvi vtis zavaja in vsak okus preseneti.

Komunikacijska akcija je v ospredje postavila Filipovo filozofijo pripovedovanja zgodb in izzivanja čutil, potekala pa je v dveh fazah, ki sta bili vse drugo kot pričakovani oglasi za Argeto Exclusive. Vrhunsko serijo paštet so namreč predstavili kot pravo serijo. Premiero je doživela na ekskluzivnem dogodku v Filipovi restavraciji COB na slovenski obali, kjer so številni vplivneži in predstavniki medijev izkusili celovečerno kulinarično popotovanje in poskusili novo pašteto z okusom fazana in artičoke. Večer se je zaključil s prvim predvajanjem kratkega filma, ki z nepričakovanimi prehodi razkriva zgodbo, ki je navdahnila novi okus in predstavlja Filipov odnos do kulinarike ter lokalnega okolja.

Luna\TBWA je v sklopu akcije ustvarila tudi virtualno izkušnjo, skozi katero lahko ljubitelji kulinarike odkrijejo chefovo filozofijo ohranjanja tradicije in spoznajo sestavine, ki jih je ta izbral za svojo novo specialiteto.

mm

Avtor: Luna \TBWA

Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)

Elementi akcije:  zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oprema prodajnih mest,  dogodek za medije, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran in spletna izkušnja

Predstavnici naročnika: Vida Kos in Živa Deu

Vodja projekta: Saša Truden

Mlajši vodja projektov: Ana Kotar

Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopisca: Maja Podojsteršek in Tomaž Radšel

Umetniški vodja: Miha Avsenik

Oblikovalec: Ivan Todorović

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Produkcijska hiša: Black Lime

Fotografija: off—menu

Razvoj spletne strani: Escapebox Gamification

Izvedba dogodka: Paidea Events

Video si lahko ogledate TU.

mm

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji