mm
Opaženo

Izzivalec čutil

Agencija Luna\TBWA je ob predstavitvi novega okusa Argete Exclusive pripravila komunikacijsko akcijo, ki izziva čutila.

Kratek opis akcije: Najmlajši slovenski Michelinov nagrajenec, chef Filip Matjaž, je nastopil v glavni vlogi nove sezone serije gurmanskih namazov in liniji blagovne znamke Argeta dodal svoj pečat. Mladi kuharski mojster svoje kulinarične kreacije ustvarja v kuhinji restavracije COB, svojo kulinariko pa gradi na zgodbah – vsak prvi vtis zavaja in vsak okus preseneti.

Komunikacijska akcija je v ospredje postavila Filipovo filozofijo pripovedovanja zgodb in izzivanja čutil, potekala pa je v dveh fazah, ki sta bili vse drugo kot pričakovani oglasi za Argeto Exclusive. Vrhunsko serijo paštet so namreč predstavili kot pravo serijo. Premiero je doživela na ekskluzivnem dogodku v Filipovi restavraciji COB na slovenski obali, kjer so številni vplivneži in predstavniki medijev izkusili celovečerno kulinarično popotovanje in poskusili novo pašteto z okusom fazana in artičoke. Večer se je zaključil s prvim predvajanjem kratkega filma, ki z nepričakovanimi prehodi razkriva zgodbo, ki je navdahnila novi okus in predstavlja Filipov odnos do kulinarike ter lokalnega okolja.

Luna\TBWA je v sklopu akcije ustvarila tudi virtualno izkušnjo, skozi katero lahko ljubitelji kulinarike odkrijejo chefovo filozofijo ohranjanja tradicije in spoznajo sestavine, ki jih je ta izbral za svojo novo specialiteto.

mm

Avtor: Luna \TBWA

Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)

Elementi akcije:  zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oprema prodajnih mest,  dogodek za medije, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran in spletna izkušnja

Predstavnici naročnika: Vida Kos in Živa Deu

Vodja projekta: Saša Truden

Mlajši vodja projektov: Ana Kotar

Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopisca: Maja Podojsteršek in Tomaž Radšel

Umetniški vodja: Miha Avsenik

Oblikovalec: Ivan Todorović

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Produkcijska hiša: Black Lime

Fotografija: off—menu

Razvoj spletne strani: Escapebox Gamification

Izvedba dogodka: Paidea Events

Video si lahko ogledate TU.

mm

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji