Jaz sem življenje
»Jaz sem življenje« je nova komunikacijska akcija za življenjska zavarovanja in dodatna zavarovanja za hude bolezni Zavarovalnice Triglav. Celostno oglaševalsko zgodbo so zasnovali v agenciji SHIFT.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci akcije, je ta poklon veličini življenja in vsej njegovi lepoti. Pri snovanju zgodbe so izhajali iz vprašanja: »Kaj je življenje?«, odgovor pa prepustili življenju samemu. V akciji tako življenje postane prvoosebni protagonist, ki nam pripoveduje zgodbo o sebi in vsemu, kar je.
V krovnem videu za življenjska zavarovanja spremljamo kratke zgodbe različnih ljudi. Skupaj z vrhunskimi športniki doživljamo vzpone in padce, trenutke tišine v naravi in čustvenost ob pomembnih življenjskih trenutkih naključnih posameznikov. Oglas za dodatno zavarovanje za hude bolezni pa z enako narativo, a nekoliko drugačno energijo, prikaže zgodbo o neusahljivi življenjski moči, pogumu in ozdravitvi.
»Akcija je zgodba o ljudeh, najlepših trenutkih in najtežjih preizkušnjah, o drobnih stvareh, ki to niso, in velikih življenjskih mejnikih. In prav vsi so brez najmanjšega dvoma vredni, da jih zavarujemo,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.
Elementi akcije: televizijsko, spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, vsebinski marketing
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Julija Kotnik, Jaka Jauh, Sara Rogel, Inga Batur, Alenka Hlebec in Nika Uhan
Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalca: Matija Primc in Andraž Grulja
Strateginji digitalnega in vsebinskega marketinga: Teja Rajšp in Sabrina Slak
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Peter Giodani
Medijska agencija: Media Publikum
Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Miha Kocjančič in Jana Lavrič
Trajanje akcije: od 15. marca 2021