Jazz kamp Kranj
Opaženo

Jazz kamp Kranj izvedel koncert kar na veleplakatu

Letošnji festival Jazz Kamp Kranj je praznoval 20. obletnico, zato so pri snovanju in izvedbi promocije festivala izhajali iz dveh ključnih komunikacijskih elementov: rojstnodnevne torte in glasbene teme »Happy Birthday«.

Poleg digitalne oglaševalske akcije, TAM-TAM-ovih plakatov, digitalnih svetlobnih zaslonov in drugih promocijskih gradiv so iz običajnih obcestnih plakatov v živo zaigrali pravi jazz glasbeniki, ki so »viseli z njih«.

»Seveda smo poskrbeli za njihovo varnost in skupaj z Europlakatom izdelali posebna panojska sedala, ki so bila primerna za tovrstno varno igranje. Fantje so se zabavali ob vratolomnem povzpenjanju po lestvi z inštrumenti, adrenalin pa je bil pravšnji za hitre jazz uigrane 'sešne'. Tako smo za začetek festivala izvedli živo povabilo na festival kar v Ljubljani z živim veleplakatom, s katerega so nas glasbeniki z melodijo popeljali na festival Jazz Kamp Kranj. Seveda so opaženi hitro pristali na družbenih omrežjih ter zbujali zanimanje in čudenje,« pravijo organizatorji Jazz Kampa Kranj.

Sporočilo »Vse naj jazzboljše« ali »JazzyBirthday« se je tako pojavilo kot vizualna podlaga oglasnega panoja in vseh ostalih gradiv, ki »v umetniško oblikovani drzni tipografiji vsakič drugače zavlada na površini medija in s svojo resonanco improvizirane perfekcije obvladovanja jazz glasbe poda grafično obliko«.

jazz1

jazz2

jazz3

jazz4

Poleg naštetih zanimivosti so pripravili še eno posebnost, in sicer jubilejno polnitev vin JazzyBirthday, ki je bila predstavljena med izstopajočimi embalažami na mednarodnem portalu Packaging of the world.

jazz5

Predstavnik naročnika: Gregor Grašič

Kreativna in umetniška direktorica: Petja Selan

Tekstopiski: Daša Ščuka in Nina Hojnik

Oblikovalka: Lea Mesarič

Umetniški direktor na spletu in »motion artist«: Matjaž Škufca

Vsebinska strateginja: Mateja Arnež

Direktorica digitalnih rešitev: Anamarija Komac

Mediji: Europlakat, TAM-TAM

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji