Jazz kamp Kranj izvedel koncert kar na veleplakatu
Letošnji festival Jazz Kamp Kranj je praznoval 20. obletnico, zato so pri snovanju in izvedbi promocije festivala izhajali iz dveh ključnih komunikacijskih elementov: rojstnodnevne torte in glasbene teme »Happy Birthday«.
Gramus
Poleg digitalne oglaševalske akcije, TAM-TAM-ovih plakatov, digitalnih svetlobnih zaslonov in drugih promocijskih gradiv so iz običajnih obcestnih plakatov v živo zaigrali pravi jazz glasbeniki, ki so »viseli z njih«.
»Seveda smo poskrbeli za njihovo varnost in skupaj z Europlakatom izdelali posebna panojska sedala, ki so bila primerna za tovrstno varno igranje. Fantje so se zabavali ob vratolomnem povzpenjanju po lestvi z inštrumenti, adrenalin pa je bil pravšnji za hitre jazz uigrane 'sešne'. Tako smo za začetek festivala izvedli živo povabilo na festival kar v Ljubljani z živim veleplakatom, s katerega so nas glasbeniki z melodijo popeljali na festival Jazz Kamp Kranj. Seveda so opaženi hitro pristali na družbenih omrežjih ter zbujali zanimanje in čudenje,« pravijo organizatorji Jazz Kampa Kranj.
Sporočilo »Vse naj jazzboljše« ali »JazzyBirthday« se je tako pojavilo kot vizualna podlaga oglasnega panoja in vseh ostalih gradiv, ki »v umetniško oblikovani drzni tipografiji vsakič drugače zavlada na površini medija in s svojo resonanco improvizirane perfekcije obvladovanja jazz glasbe poda grafično obliko«.
Poleg naštetih zanimivosti so pripravili še eno posebnost, in sicer jubilejno polnitev vin JazzyBirthday, ki je bila predstavljena med izstopajočimi embalažami na mednarodnem portalu Packaging of the world.
Predstavnik naročnika: Gregor Grašič
Kreativna in umetniška direktorica: Petja Selan
Tekstopiski: Daša Ščuka in Nina Hojnik
Oblikovalka: Lea Mesarič
Umetniški direktor na spletu in »motion artist«: Matjaž Škufca
Vsebinska strateginja: Mateja Arnež
Direktorica digitalnih rešitev: Anamarija Komac
Mediji: Europlakat, TAM-TAM