Stiske
Opaženo

Kaj sporočajo šolske omarice na Trgu republike?

Pred svetovnim dnevom duševnega zdravja sta UNICEF Slovenija in agencija SHIFT zasnovala kampanjo »Stiske iz omaric«.

Od 9. do 11. oktobra bo na ljubljanskem Trgu republike na ogled 90 šolskih omaric, v katerih se skrivajo resnična pričevanja o stiskah slovenskih otrok in mladostnikov. Akcija, ki poziva k normalizaciji pogovorov o duševnem zdravju, je del dolgoročnega projekta »Kako se počutiš«. Glavni pokrovitelj kampanje je Novartis, za kreativno zasnovo kampanje pa je odgovorna agencija SHIFT. 

Tekstopiska Sara Grmek in izvršni kreativni direktor Luka Bajs sta ob tej priložnosti povedala, da si pri agenciji SHIFT želijo, da kampanja, ki odpira šolske omarice s stiskami, odpre še marsikaj drugega. »Da odpre oči glede tega, kaj se dogaja v slovenskih mladostnikih, da odpre dialog med starši ter drugimi odraslimi in otroki, da odpre pot do odločevalcev, ki lahko mladim zagotovijo hitrejšo pomoč, ter odpre več možnosti preventivnega dela z mladimi, saj verjamemo, da lahko le na ta način pride do korenitih družbenih sprememb,« sta poudarila.

zzz

Irena Stamenkovič, vodja marketinga pri UNICEF Slovenija, je pojasnila, da so omarice na Trg republike postavili zato, ker so jih želeli izpostaviti očem javnosti. »Akcija služi kot opomnik ob duševnem dnevu zdravja, da o stiskah moramo govoriti, saj je to prvi korak k rešitvi tega problema,« je poudarila Stamenkovičeva.

Omarice si lahko virtualno ogledate tudi na https://unicef.si/kakosepocutis/stiske-iz-omaric/.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji