Stiske
Opaženo

Kaj sporočajo šolske omarice na Trgu republike?

Pred svetovnim dnevom duševnega zdravja sta UNICEF Slovenija in agencija SHIFT zasnovala kampanjo »Stiske iz omaric«.

Od 9. do 11. oktobra bo na ljubljanskem Trgu republike na ogled 90 šolskih omaric, v katerih se skrivajo resnična pričevanja o stiskah slovenskih otrok in mladostnikov. Akcija, ki poziva k normalizaciji pogovorov o duševnem zdravju, je del dolgoročnega projekta »Kako se počutiš«. Glavni pokrovitelj kampanje je Novartis, za kreativno zasnovo kampanje pa je odgovorna agencija SHIFT. 

Tekstopiska Sara Grmek in izvršni kreativni direktor Luka Bajs sta ob tej priložnosti povedala, da si pri agenciji SHIFT želijo, da kampanja, ki odpira šolske omarice s stiskami, odpre še marsikaj drugega. »Da odpre oči glede tega, kaj se dogaja v slovenskih mladostnikih, da odpre dialog med starši ter drugimi odraslimi in otroki, da odpre pot do odločevalcev, ki lahko mladim zagotovijo hitrejšo pomoč, ter odpre več možnosti preventivnega dela z mladimi, saj verjamemo, da lahko le na ta način pride do korenitih družbenih sprememb,« sta poudarila.

zzz

Irena Stamenkovič, vodja marketinga pri UNICEF Slovenija, je pojasnila, da so omarice na Trg republike postavili zato, ker so jih želeli izpostaviti očem javnosti. »Akcija služi kot opomnik ob duševnem dnevu zdravja, da o stiskah moramo govoriti, saj je to prvi korak k rešitvi tega problema,« je poudarila Stamenkovičeva.

Omarice si lahko virtualno ogledate tudi na https://unicef.si/kakosepocutis/stiske-iz-omaric/.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji