Kaj sporočajo šolske omarice na Trgu republike?
Pred svetovnim dnevom duševnega zdravja sta UNICEF Slovenija in agencija SHIFT zasnovala kampanjo »Stiske iz omaric«.
Od 9. do 11. oktobra bo na ljubljanskem Trgu republike na ogled 90 šolskih omaric, v katerih se skrivajo resnična pričevanja o stiskah slovenskih otrok in mladostnikov. Akcija, ki poziva k normalizaciji pogovorov o duševnem zdravju, je del dolgoročnega projekta »Kako se počutiš«. Glavni pokrovitelj kampanje je Novartis, za kreativno zasnovo kampanje pa je odgovorna agencija SHIFT.
Tekstopiska Sara Grmek in izvršni kreativni direktor Luka Bajs sta ob tej priložnosti povedala, da si pri agenciji SHIFT želijo, da kampanja, ki odpira šolske omarice s stiskami, odpre še marsikaj drugega. »Da odpre oči glede tega, kaj se dogaja v slovenskih mladostnikih, da odpre dialog med starši ter drugimi odraslimi in otroki, da odpre pot do odločevalcev, ki lahko mladim zagotovijo hitrejšo pomoč, ter odpre več možnosti preventivnega dela z mladimi, saj verjamemo, da lahko le na ta način pride do korenitih družbenih sprememb,« sta poudarila.
Irena Stamenkovič, vodja marketinga pri UNICEF Slovenija, je pojasnila, da so omarice na Trg republike postavili zato, ker so jih želeli izpostaviti očem javnosti. »Akcija služi kot opomnik ob duševnem dnevu zdravja, da o stiskah moramo govoriti, saj je to prvi korak k rešitvi tega problema,« je poudarila Stamenkovičeva.
Omarice si lahko virtualno ogledate tudi na https://unicef.si/kakosepocutis/stiske-iz-omaric/.