daretochange
Opaženo

Kaj TI lahko narediš za boljši jutri? Bodi del TAF zelene revolucije #daretochange

V The Athlete’s Foot Slovenija so se z dobrodelnim podjetjem Humana Slovenija in agencijo Epidemic odločili za izvedbo aktivacije »Drznite se spremeniti« (»Dare to change«) z osrednjim vodilom po boljšem jutri.

Kratek opis akcije: Za aktivacijo so se odločili, ker se zavedajo negativnega vpliva modernega potrošništva in tekstilne industrije na zdravje našega planeta. Kot pravijo, dejstvo, da je povprečen par športnih copat sestavljen iz vsaj dvanajstih različnih materialov, ki jih je zaradi raznolikosti in kompleksnosti praktično nemogoče reciklirati, glasno kliče po rešitvi. »Odgovor na vprašanje »Kaj narediš za boljši svet?«, je najpogosteje povezan z recikliranjem in uporabo stekleničk za večkratno uporabo, le malokrat pa nam misli uidejo k obutvi. S tem se je poistovetilo 18 ustvarjalcev na Instagramu ter trije ustvarjalci na TikToku, ki so združili moči in se za boljši jutri, pridružili TAF zeleni revoluciji,« pravijo snovalci aktivacije.

Z namenom vključitve širše publike in dosega cilja trajnostnega izziva, je sodelovanje temeljilo na konceptu pobude pay it forward. Oboževalce superg so izzvali, da delijo svoja drobna dejanja, s katerimi prispevajo k boljšemu jutri. To je lahko recikliranje, uporaba stekleničke za večkratno uporabo, ugašanje vode ob umivanju zob, kolesarjenje namesto vožnje z avtomobilom ali kaj podobnega. S končno frazo »Kaj TI lahko narediš za boljši jutri? Bodi del TAF zelene revolucije« so ustvarjalci predali svojo zeleno štafeto svojim sledilcem in jih povabili, da se pridružijo TAF revoluciji ter idejo razširijo naprej.

Kot podporo sodelovanju na spletu so na prodajnih mestih pripravili tudi zeleno aktivacijo s podjetjem Humana Slovenija, ki z zbiranjem rabljene obutve skrbi za podaljšanje življenjske dobe čevljev, ki v sklopu krožne ekonomije predstavlja eno od trajnostnih rešitev. Ustvarjalci so obiskali svojo najbližjo trgovino, kjer so v zbiralnike Humane donirali svoje stare superge in za tovrstno delo prejeli 10-odstotni popust ob naslednjem nakupu. Sredstva, zbrana od izkupička prodaje zbrane obutve in oblačil v Humaninih prodajalnah iz druge roke, bodo namenjena reševanju resnih okoljskih in socialnih problemov v državah tretjega sveta.

Poleg zgornjega je TAF v svoji spletni trgovini in prodajalnah ustvarili tudi Dare to change zeleno linijo superg in drugih trajnostnih izdelkov. Zaradi uspešnosti sodelovanja so se pri TAF-u skupaj s Humano Slovenija odločili, da zbiralnike obutve obdržijo v čim večih prodajalnah in svoj košček ogromne zelene sestavljanke prilagajo še v prihodnje.

dareto1

dareto2

Elementi akcije: oglaševanje na prodajnih mestih, spletna stran, sodelovanje z nano vplivneži na Instagramu in TikToku, družbena omrežja, digitalno oglaševanje    

Predstavnika naročnika: Blaž Pirc in Nina Ribnikar

Vodja projekta v agenciji: Alja Roškar

Kreativni in vsebinski strategi: Blaž Pirc, Alja Roškar in Teja Vrščaj

Komunikacija z vplivneži: Teja Vrščaj

Trajanje akcije: oktober 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji