Kar boste vlagali, lahko zraste v …
Triglav Skladi so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali večkanalno oglaševalsko akcijo za varčevalno-naložbeni produkt Načrt varčevanja z investiranjem. Kampanja izhaja iz želja ciljnih skupin v najrazličnejših življenjskih obdobjih.
Triglav Skladi
Kratek opis akcije: »Zgolj seštevanje mesečnih zneskov, ki jih lahko 'dajemo na stran', ne predstavlja najboljšega načina varčevanja. V zadnjem obdobju je največjo nevarnost za takšen način varčevanja predstavljala visoka inflacija. Nevarnost pa se ne glede na trenutne razmere skriva tudi v dejstvu, da zgolj s seštevanjem prihrankov zamudimo boljše naložbene možnosti, ki lahko v določenem obdobju oplemenitijo naše osnovne mesečne vložke,« pravijo v Triglav Skladih.
Ugotavljajo, da se mnogi potencialni vlagatelji tega zavedajo, vendar se zavedajo tudi tega, da sami nimajo niti časa niti primernega znanja, da bi sami sprejeli preudarne investicijske odločitve. Zato so Triglav Skladi predstavili komunikacijsko akcijo v podporo produktu Načrt varčevanja z investiranjem, s katerim nudijo strokovno svetovanje, prilagojeno individualnim ciljem in finančnim zmožnostim. Načrt varčevanja z investiranjem je predmet komunikacije v novi večkanalni kampanji Triglav Skladov, strateško-kreativni koncept pa izhaja iz 12 raznolikih ciljev, ki jih želijo doseči potencialni vlagatelji.
Akcija je zasnovana modularno, da se lahko komunikacija odziva na aktualne razmere na trgih in tako učinkoviteje nagovarja potencialne vlagatelje. Če so s televizijskim in radijskim oglasom ter zunanjim oglaševanjem poskrbeli za množični doseg in zavedanje, pa je digitalna kampanja potencialne nove vlagatelje strukturirano peljala do naročila brezplačnega Načrta varčevanja z investiranjem in s tem do personalizirane ponudbe.
Elementi akcije: spletni video in statični oglasi, vplivnostni marketing, pristajalna stran, televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, promocijski članki, radijski oglas
Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Jerneja Faletič, Nataša Trtnik in Nataša Germ
Kreativni direktor: Jure Korenč
Umetniški direktor: Primož Kos
Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga
Direktorica in vodja projekta: Tina Slivnik
Asistentka vodje projekta: Tina Pichler
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Specialist za video in oblikovalec: Matic Strgar
Tekstopiska: Urška Čuk
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Vodja digitalnega medijskega zakupa: Matej Peternel
Mlajši specialist za performance marketing: Jan Zavratnik
Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik
Produkcija: WIDER Productions
Medijska agencija: Media Publikum, Agencija 101
Trajanje: od 3. oktobra do 30. novembra 2023