Kdo bo šerif sodobnega Divjega zahoda – umetne inteligence?
Salesforce se v novi komunikacijski akciji prevprašuje, kdo bo šerif Divjega zahoda, to je umetne inteligence. V kratkem filmu vlogo šerifa prevzame karizmatični igralec Matthew McConaughey.
Z oskarjem nagrajeni igralec je namreč pred letom dni postal ambasador podjetja Salesforce, ko je podpisal sodelovanje pri ustvarjanju Salesforceove kampanje #TeamEarth, katere cilj je bil navdihniti podjetja in posameznike, da pomagajo blagovni znamki pri grajenju bolj pravične, enakopravne in trajnostne prihodnosti.
Redna raba UI kljub strahu in neznanju
V letošnji akciji pa Salesforce opozarja na pomisleke, ki nastajajo ob vzponu nove tehnologije, umetne inteligence. Te pomisleke na dnevni ravni z javnostjo delijo vodilni tehnologi in raziskovalci, ki opozarjajo na tveganja, povezana z manjkom omejitev in odgovornosti. Matthew McConaughey poudarja, da morajo podjetja zgraditi zaupanje do orodij umetne inteligence, vendar nobena posamezna entiteta ne more delovati kot šerif nad tehnologijo s tako daljnosežnimi posledicami, zato morajo podjetja, strokovnjaki in javnost stopiti skupaj. Salesforce želi v prihodnje čim več samoregulacije in čim hitrejšo izdajo uradnih regulativ. Podjetje v novi akciji promovira tudi lastna generativna orodja umetne inteligence, prihodnji mesec pa bodo javnosti tudi predstavili nove storitve, povezane z UI. Akcija je nastala na podlagi raziskave, ki je pokazala, da tri četrtine zaposlenih verjame, da tehnologija prinaša nova varnostna tveganja, vendar jo vseeno nameravajo uporabiti.