Kdo si ti? Zvezde pod masko
Na Planetu so v uvodu v spomladansko shemo predstavili najbolj »odbit« pevski šov v maskah.
Planet TV
Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je zasnovana široko in je poleg promocije na lastnih kanalih (televizija, splet) predstavljena v širokem naboru medijev, od zunanjega oglaševanja do intervjujev z zvezdniki in naslovnic v revijah. Njen cilj je ozavestiti novi šov pri široki ciljni skupini in doseči visoko gledanost. S prvo oddajo so zastavljeni cilj že dosegli – premierna oddaja je namreč vrh gledanosti zabeležila z ratingom 12,64 in deležem 30,62 odstotka v skupini gledalcev med 18. in 64. letom z gosti.
Elementi akcije: televizijski oglasi (promocijski spoti in epizodiki), zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, radio, spletna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, sporočila za javnost, intervjuji, članki, naslovnice, novinarska konferenca, notranji kanali, promocija naročnikom
Predstavnica naročnika in vodja projekta: Alja Učakar
Kreativno vodenje: Planet TV
Odnosi z javnostmi: Irena Jenko
Tekstopisci: Klemen Šefer, Sandra Ezgeta in Jernej Cuder
Oblikovalca: Tilen Bačar in Samo Jereb
Fotografi: Blaž Vatovec, Jani Ugrin in Kaja Čop
Producent za promocijo: Matic Marc
Produkcija: Pirana, IKO production, Planet TV
Producentka: Melinda Rebek
Režiser: Nejc Levstik
Medijski zakup: Ana Rozman
Digitalna medijska agencija: Media Publikum