merkurzav
Opaženo

Ker sem čudež življenja

Merkur zavarovalnica je z agencijama AM Agencija in beglobal zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili čudež življenja – človeka.

Kratek opis akcije: V središču akcije so štirje akterji, ki predstavljajo različne ciljne skupine med opravljanjem svojega hobija oz. dejavnosti, ki jo opravljajo z veseljem in vnemo. »Tega ne počnejo nujno najbolj spretno, ampak predvsem z opazno mero strasti do samega dela. Skupaj njihovi hobiji skozi detajlne posnetke gradijo napetost oz. zanimanje gledalca, ki si zastavlja vprašanje: zakaj to počnejo?« razlagajo v Merkur zavarovalnici, kjer so želeli prikazati predanost akterjev svojemu hobiju in dejstvu, da jih ta osrečuje, dela boljše in se zaradi tega počutijo kot čudež.

zavmerkur1

zavmerkur2

Elementi akcije: televizijski oglasi

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos

Kreativni direktor in tekstopisec: Benjamin Hrkić

Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Luznar

Fotograf: Sami Rahim

Produkcijska hiša: Mix Media

Režiser: Primož Bregar

Izvršni producent: Alen Damjanović

Producentka: Mojca Pernat

Medijska agencija: beglobal

Trajanje akcije: od 29. septembra do 30. oktobra 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji