merkurzav
Opaženo

Ker sem čudež življenja

Merkur zavarovalnica je z agencijama AM Agencija in beglobal zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili čudež življenja – človeka.

Kratek opis akcije: V središču akcije so štirje akterji, ki predstavljajo različne ciljne skupine med opravljanjem svojega hobija oz. dejavnosti, ki jo opravljajo z veseljem in vnemo. »Tega ne počnejo nujno najbolj spretno, ampak predvsem z opazno mero strasti do samega dela. Skupaj njihovi hobiji skozi detajlne posnetke gradijo napetost oz. zanimanje gledalca, ki si zastavlja vprašanje: zakaj to počnejo?« razlagajo v Merkur zavarovalnici, kjer so želeli prikazati predanost akterjev svojemu hobiju in dejstvu, da jih ta osrečuje, dela boljše in se zaradi tega počutijo kot čudež.

zavmerkur1

zavmerkur2

Elementi akcije: televizijski oglasi

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos

Kreativni direktor in tekstopisec: Benjamin Hrkić

Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Luznar

Fotograf: Sami Rahim

Produkcijska hiša: Mix Media

Režiser: Primož Bregar

Izvršni producent: Alen Damjanović

Producentka: Mojca Pernat

Medijska agencija: beglobal

Trajanje akcije: od 29. septembra do 30. oktobra 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji