Ker sem čudež življenja
Merkur zavarovalnica je z agencijama AM Agencija in beglobal zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili čudež življenja – človeka.
Merkur Zavarovalnica
Kratek opis akcije: V središču akcije so štirje akterji, ki predstavljajo različne ciljne skupine med opravljanjem svojega hobija oz. dejavnosti, ki jo opravljajo z veseljem in vnemo. »Tega ne počnejo nujno najbolj spretno, ampak predvsem z opazno mero strasti do samega dela. Skupaj njihovi hobiji skozi detajlne posnetke gradijo napetost oz. zanimanje gledalca, ki si zastavlja vprašanje: zakaj to počnejo?« razlagajo v Merkur zavarovalnici, kjer so želeli prikazati predanost akterjev svojemu hobiju in dejstvu, da jih ta osrečuje, dela boljše in se zaradi tega počutijo kot čudež.
Elementi akcije: televizijski oglasi
Predstavnik naročnika: Matej Rožič
Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos
Kreativni direktor in tekstopisec: Benjamin Hrkić
Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Luznar
Fotograf: Sami Rahim
Produkcijska hiša: Mix Media
Režiser: Primož Bregar
Izvršni producent: Alen Damjanović
Producentka: Mojca Pernat
Medijska agencija: beglobal
Trajanje akcije: od 29. septembra do 30. oktobra 2021