kiki
Opaženo

Ki-Ki predstavlja novo komunikacijsko platformo

Agencija SHIFT je v sodelovanju s podjetjem Kraš razvila novo komunikacijsko platformo za legendarne bonbone Ki-Ki.

Kratek opis akcije: V želji, da privabijo nove generacije, so pri Krašu razvili komunikacijo, ki se osredotoča na t. i. 'tweens' mladostnike. »Ti so znani po veliki količini zavijanja z očmi, brundanja, nerganja in flegmatičnosti, zaradi česar so nadvse podobni 'Ki-Ki monsterjem', ki jih najdemo na embalaži bonbonov. A kljub vsemu negodovanju se znajo zabavati, samo velikokrat to počnejo navznoter. Na ta način navzven še vedno izpadejo nonšalantno kul, navznoter pa se dogajajo eksplozije, podobne tistim, ki se zgodijo, ko poješ bonbon Ki-Ki,« pravijo snovalci akcije.

Kampanjo podpisuje sporočilo »V sebi se smejiš, ko Ki-Ki bonbon dobiš«, v njej pa spremljamo mladostnike v družbi pošasti na različnih lokacijah, na katerih se bodo znašli v poletnih mesecih. Poleg ilustriranih in animiranih gradiv kampanjo sestavljajo tudi zabavni TikTokovi filtri. Ki-Ki je novo platformo predstavil na vseh večjih trgih in tako poskrbel, da bo po celotni regiji odzvanjal smeh ... navznoter.

kiki

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Nikša Farac, Vedrana Janjić, Ivana Gelo in Sanela Marušić

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Eva Gradišnik

Tekstopisci: Ana Pogačić, Luka Bajs in Monika Habjanič

Umetniška direktorica in oblikovalka: Hana Rošer

Družbena omrežja: Klara Filip in Ana Pogačić

Direktorica projekta: Eva Frass

Vodja projekta: Nina Miketič

Videoprodukcija animacije: Art Rebel 9

Producentka: Katja Jaušovec Ahtik

Ilustratorki in 2D-animatorki: Larisa Nagode in Slavica Danić

Oblikovanje zvoka: Samo Jurca in Miha Rudolf, Studio 001

Produkcija TikTokovega filtra: Erpium

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji