Kjer je prava energija doma
Energija plus je v sodelovanju z agencijo Medijski guruji ustvarila komunikacijsko kampanjo za krepitev pozicije blagovne znamke v času trajanja dirke po Franciji Tour de France 2021.
Energija plus
Kratek opis akcije: Turbulentno obdobje našega življenja in spremembe na energetskem trgu so nas vzpodbudile, da svoje cenjene kupce spomnimo, da smo še vedno zanesljiv partner, ki jih spremlja v življenju, poudarjajo v podjetju. V ta namen so pripravili komunikacijsko akcijo s ciljem krepitve zavedanja o blagovni znamki Energija plus. »Vsak dan, ki ga pričnemo s pravo energijo, ustvarja notranjo moč in motivacijo, ki daje smisel življenju. To ključno sporočilo oglasa komuniciramo skozi lik očeta kolesarja in njegovo doživljanje energije in okolice,« pojasnjujejo.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali in spletni oglasi
Predstavnika naročnika: Matic Ganc in Valentina Sabol Prapotnik
Vodja projekta: Peter Matjašič
Kreativna direktorica: Monika Cestnik
Tekstopiska: Monika Cestnik
Producent: Marko Potrč
Režiser: Marko Potrč
Direktor fotografije: Aleš Bravničar
Snemalec: Matjaž Koren
Trajanje kampanje: 26.6. – 18.7.2021