bla
Opaženo

Kjer je prava energija doma

Energija plus je v sodelovanju z agencijo Medijski guruji ustvarila komunikacijsko kampanjo za krepitev pozicije blagovne znamke v času trajanja dirke po Franciji Tour de France 2021.

Kratek opis akcije: Turbulentno obdobje našega življenja in spremembe na energetskem trgu so nas vzpodbudile, da svoje cenjene kupce spomnimo, da smo še vedno zanesljiv partner, ki jih spremlja v življenju, poudarjajo v podjetju. V ta namen so pripravili komunikacijsko akcijo s ciljem krepitve zavedanja o blagovni znamki Energija plus. »Vsak dan, ki ga pričnemo s pravo energijo, ustvarja notranjo moč in motivacijo, ki daje smisel življenju. To ključno sporočilo oglasa komuniciramo skozi lik očeta kolesarja in njegovo doživljanje energije in okolice,« pojasnjujejo.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali in spletni oglasi

Predstavnika naročnika: Matic Ganc in Valentina Sabol Prapotnik

Vodja projekta: Peter Matjašič

Kreativna direktorica: Monika Cestnik

Tekstopiska: Monika Cestnik

Producent: Marko Potrč

Režiser: Marko Potrč

Direktor fotografije: Aleš Bravničar

Snemalec: Matjaž Koren

Trajanje kampanje: 26.6. – 18.7.2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji