bla
Opaženo

Kjer je prava energija doma

Energija plus je v sodelovanju z agencijo Medijski guruji ustvarila komunikacijsko kampanjo za krepitev pozicije blagovne znamke v času trajanja dirke po Franciji Tour de France 2021.

Kratek opis akcije: Turbulentno obdobje našega življenja in spremembe na energetskem trgu so nas vzpodbudile, da svoje cenjene kupce spomnimo, da smo še vedno zanesljiv partner, ki jih spremlja v življenju, poudarjajo v podjetju. V ta namen so pripravili komunikacijsko akcijo s ciljem krepitve zavedanja o blagovni znamki Energija plus. »Vsak dan, ki ga pričnemo s pravo energijo, ustvarja notranjo moč in motivacijo, ki daje smisel življenju. To ključno sporočilo oglasa komuniciramo skozi lik očeta kolesarja in njegovo doživljanje energije in okolice,« pojasnjujejo.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali in spletni oglasi

Predstavnika naročnika: Matic Ganc in Valentina Sabol Prapotnik

Vodja projekta: Peter Matjašič

Kreativna direktorica: Monika Cestnik

Tekstopiska: Monika Cestnik

Producent: Marko Potrč

Režiser: Marko Potrč

Direktor fotografije: Aleš Bravničar

Snemalec: Matjaž Koren

Trajanje kampanje: 26.6. – 18.7.2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji