z
Opaženo

Knjige, o katerih se govori

Mladinska knjiga je ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo knjige, ki imajo v družbi posebno velik odmev.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije so naslovi, ki dosegajo širši odmev na družbenih omrežjih, v medijih in medosebnih pogovorih. Gre za knjige, ki imajo v družbi poseben odmev ali izjemen status, saj nosijo zgodbe, ki polnijo naslovnice in netijo pogovore. Nekatere med njimi zato, ker smo njihov izid težko pričakovali, druge so trenutne prodajne uspešnice, spet tretje zato, ker na lestvicah najbolj branih in prodajanih knjig vztrajajo že več mesecev ali celo let. Za vsa ta književna dela pa velja to, kar je tudi slogan kampanje »Premočne, da bi jih utišali. Predobre, da jih ne bi delili.« Krovno akcijo dopolnjujejo poglobljene videovsebine in pogovori z avtorji, objavljeni na YouTubovem profilu Mladinske knjige pod rubriko z naslovom Podkasti.

Elementi akcije: izložbe knjigarn, dogodki, radijski oglas, podkasti, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Art direktorica: Andreja Žolger

Tekstopiska: Taja Martinčič

Oblikovalka: Sofia Pleško

Vsebinski marketing in družbeni mediji: Katarina Peterlin Mohorič

Spletna stran: Luka Plečnik

Trajanje akcije: od 15. aprila do 1. junija 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji