luksuz
Opaženo

Ko osnova postane luksuz

Program Veriga dobrih ljudi opozarja na socialne posledice pandemije.

Kratek opis akcije: V ZPM Ljubljana Moste-Polje, ki od leta 2018 izvaja vseslovenski program Veriga dobrih ljudi za pomoč družinam v stiski, se od uvedbe izrednih ukrepov soočajo s povečanjem števila prosilcev za pomoč. Med njimi je zelo veliko družin, ki se s padcem pod prag tveganja revščine soočajo prvič v življenju. Gre predvsem za delovno aktivne družine, ki so do izbruha pandemije in uvedbe izrednih ukrepov živele samostojno in finančno neodvisno življenje.

Z akcijo, ki se je začela avgusta 2021 in se nadaljuje tudi v septembru, pod sloganom »Ko osnova postane luksuz« na simboličen način opozarjajo, da so povsem osnovne dobrine, kot je maslo na kruhu, za številne družine postale luksuz, ki si ga ne morejo več privoščiti.

Verigo dobrih ljudi so v okviru akcije spletli številni slovenski mediji in ustvarjalci komunikacijskih vsebin, ki so omogočili izvedbo ozaveščevalne akcije. Ta obsega zunanje plakate, tiskane in radijske oglase, podporo na kanalih Pro Plusa in digitalno oglaševanje.

luksuz

Preostala sodelujoča: Matjaž Moraus Zdešar in Anja Sedej Korenč


486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji