luksuz
Opaženo

Ko osnova postane luksuz

Program Veriga dobrih ljudi opozarja na socialne posledice pandemije.

Kratek opis akcije: V ZPM Ljubljana Moste-Polje, ki od leta 2018 izvaja vseslovenski program Veriga dobrih ljudi za pomoč družinam v stiski, se od uvedbe izrednih ukrepov soočajo s povečanjem števila prosilcev za pomoč. Med njimi je zelo veliko družin, ki se s padcem pod prag tveganja revščine soočajo prvič v življenju. Gre predvsem za delovno aktivne družine, ki so do izbruha pandemije in uvedbe izrednih ukrepov živele samostojno in finančno neodvisno življenje.

Z akcijo, ki se je začela avgusta 2021 in se nadaljuje tudi v septembru, pod sloganom »Ko osnova postane luksuz« na simboličen način opozarjajo, da so povsem osnovne dobrine, kot je maslo na kruhu, za številne družine postale luksuz, ki si ga ne morejo več privoščiti.

Verigo dobrih ljudi so v okviru akcije spletli številni slovenski mediji in ustvarjalci komunikacijskih vsebin, ki so omogočili izvedbo ozaveščevalne akcije. Ta obsega zunanje plakate, tiskane in radijske oglase, podporo na kanalih Pro Plusa in digitalno oglaševanje.

luksuz

Preostala sodelujoča: Matjaž Moraus Zdešar in Anja Sedej Korenč

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji