luksuz
Opaženo

Ko osnova postane luksuz

Program Veriga dobrih ljudi opozarja na socialne posledice pandemije.

Kratek opis akcije: V ZPM Ljubljana Moste-Polje, ki od leta 2018 izvaja vseslovenski program Veriga dobrih ljudi za pomoč družinam v stiski, se od uvedbe izrednih ukrepov soočajo s povečanjem števila prosilcev za pomoč. Med njimi je zelo veliko družin, ki se s padcem pod prag tveganja revščine soočajo prvič v življenju. Gre predvsem za delovno aktivne družine, ki so do izbruha pandemije in uvedbe izrednih ukrepov živele samostojno in finančno neodvisno življenje.

Z akcijo, ki se je začela avgusta 2021 in se nadaljuje tudi v septembru, pod sloganom »Ko osnova postane luksuz« na simboličen način opozarjajo, da so povsem osnovne dobrine, kot je maslo na kruhu, za številne družine postale luksuz, ki si ga ne morejo več privoščiti.

Verigo dobrih ljudi so v okviru akcije spletli številni slovenski mediji in ustvarjalci komunikacijskih vsebin, ki so omogočili izvedbo ozaveščevalne akcije. Ta obsega zunanje plakate, tiskane in radijske oglase, podporo na kanalih Pro Plusa in digitalno oglaševanje.

luksuz

Preostala sodelujoča: Matjaž Moraus Zdešar in Anja Sedej Korenč

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji