planica pokal
Opaženo

Ko otroška domišljija poleti v Planico

Agencija SHIFT je v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav predstavila natečaj za mlade, s katerim jih je spodbudila, da ustvarijo pokal za najboljšega letalca Planice 7.

Kratek opis akcije: Ideja izhaja iz tradicije Zavarovalnice Triglav, ki že več kot 40 let otrokom omogoča, da v Planici dajejo zagon in krila pogumnim letalcem. Letos pa so z natečajem za najboljšo risbo pokala krila dali otroški domišljiji. Zmagovalnemu avtorju so omogočili, da svoj pokal na zaključku svetovnega prvenstva osebno preda letalcu, ki je bil najboljši po vseh sedmih skokih.

Otroke in najstnike so preko različnih kanalov vabili, da na posebni spletni strani oddajo svojo risbo pokala, nato pa je komisija izbrala zmagovalno, ki jo je narisal 11-letni Žiga.
Iz 2D-okolja so jo s pomočjo industrijskih oblikovalcev prenesli v 3D-svet, pri čemer so pazili, da se je ohranila njegova prvotna vizija. 3D-model so nato natisnili, Žiga je pokal pobarval in ga na zaključni prireditvi predal zmagovalnemu letalcu.

Na spletni strani so lahko ljudje glasovali tudi za svoje najljubše risbe, trem najboljše ocenjenim avtorjem pa so podarili posebno izkušnjo ogleda finala FIS v smučarskih skokih.

planica pokal1planica pokal2

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Maša Čeplak, Uroš Kuzmič, Polona Škrbec, Inga Batur in Jaka Jauh

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Matija Primc in Andraž Grulja

Izvedbena oblikovalca: Nejc Vernik in Dragan Petrevski

Direktorica projekta: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Abra Nikitenko

Upravljavka družbenih omrežij: Katarina Lovrič

Medijska strateginja: Nika Todorovski (Pristop media)

Odnosi z javnostmi: Manja Pražnikar

Produkcija: Videomedia, Nino Denkovski, 001, Art Rebel 9 in Futura DDB

Drugi partnerji v projektu: OK Planica, Chemets

Ostali sodelujoči: Barbara Wilkesmann, Cene Prevc in Nuša Rakovec

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji