Ko otroška domišljija poleti v Planico
Agencija SHIFT je v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav predstavila natečaj za mlade, s katerim jih je spodbudila, da ustvarijo pokal za najboljšega letalca Planice 7.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Ideja izhaja iz tradicije Zavarovalnice Triglav, ki že več kot 40 let otrokom omogoča, da v Planici dajejo zagon in krila pogumnim letalcem. Letos pa so z natečajem za najboljšo risbo pokala krila dali otroški domišljiji. Zmagovalnemu avtorju so omogočili, da svoj pokal na zaključku svetovnega prvenstva osebno preda letalcu, ki je bil najboljši po vseh sedmih skokih.
Otroke in najstnike so preko različnih kanalov vabili, da na posebni spletni strani oddajo svojo risbo pokala, nato pa je komisija izbrala zmagovalno, ki jo je narisal 11-letni Žiga.
Iz 2D-okolja so jo s pomočjo industrijskih oblikovalcev prenesli v 3D-svet, pri čemer so pazili, da se je ohranila njegova prvotna vizija. 3D-model so nato natisnili, Žiga je pokal pobarval in ga na zaključni prireditvi predal zmagovalnemu letalcu.
Na spletni strani so lahko ljudje glasovali tudi za svoje najljubše risbe, trem najboljše ocenjenim avtorjem pa so podarili posebno izkušnjo ogleda finala FIS v smučarskih skokih.
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Maša Čeplak, Uroš Kuzmič, Polona Škrbec, Inga Batur in Jaka Jauh
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalca: Matija Primc in Andraž Grulja
Izvedbena oblikovalca: Nejc Vernik in Dragan Petrevski
Direktorica projekta: Eva Frass
Vodja projekta v agenciji: Abra Nikitenko
Upravljavka družbenih omrežij: Katarina Lovrič
Medijska strateginja: Nika Todorovski (Pristop media)
Odnosi z javnostmi: Manja Pražnikar
Produkcija: Videomedia, Nino Denkovski, 001, Art Rebel 9 in Futura DDB
Drugi partnerji v projektu: OK Planica, Chemets
Ostali sodelujoči: Barbara Wilkesmann, Cene Prevc in Nuša Rakovec