Ko se življenje obrne na glavo, mu pokaži zobe
Triglav Zdravje z novo oglaševalsko akcijo za mlade dokazuje, da se tudi po izgubi statusa lahko smejejo in to zaradi dopolnilnih zavarovanj.
Triglav, zdravstvena zavarovalnica
Kratek opis akcije: Triglav Zdravje se približuje mlajši ciljni skupini z akcijo, v kateri ob sklenitvi dopolnilnega zavarovanja prejmejo dodaten bon za zobozdravstvene storitve. Ker se ob koncu šolanja in izgubi statusa pojavijo nove odgovornosti, so v agenciji AV Studio zasnovali komunikacijo, s katero so ciljni skupini pokazali, da lahko kljub temu ostanejo samosvoji in brezskrbni.
Za opaženost akcije na zasičenih digitalnih kanalih so poskrbeli z opaznim pristopom in tonom glasu, ki je podkrepil sporočilo »Ko se življenje obrne na glavo, mu pokaži zobe«. Ob tem so na družbenih omrežjih predstavili tudi najbolj »na glavo« filter, ki dokazuje, da je smeh pol zdravja.
Elementi akcije: video, spletne pasice, filter za družbena omrežja
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnici naročnika: Lučka Čokl Preis in Neva Šuštar
Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Tekstopiska: Sara Mlinar
Umetniški direktor: Gašper Štern
Oblikovalec: Urh Kočevar
Fotograf: Luka Svetic
Režiserka: Nina Jakulin Vavpotič
Produkcijska hiša: chili films
Glasbena podlaga: knjižnica Artlist