Ko smo skupaj za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi
Blagovna znamka Mercator je že tradicionalno v vlogi gostitelja, ki povezuje pridelovalce in kupce z dobro in kakovostno hrano. Če pravijo, da gre ljubezen skozi želodec, gre pravo prijateljstvo še toliko bolj.
Mercator
Kratek opis akcije: »Ob dobri hrani se z veseljem družimo, pogovarjamo, poslušamo, razumemo in spoštujemo. To so trenutki, ki nas povežejo. Zato smo radi v dobri družbi, da pozdravimo življenje, ko se končno v živo družimo s tistimi, ki jih imamo najraje. Z družino, s prijatelji, s sosedi,« pravijo v Mercatorju, kjer z novo korporativno kampanjo praznujejo in pozdravljajo dobro družbo. Zato so za isto mizo povabili zanimive Slovenke in Slovence, ki jih dobro poznajo in s katerimi radi sodelujejo.
Druščino gosti njihov ambasador Jan Plestenjak, njegovi gostje in prijatelji pa so Vesna Milek, poznavalka kulture, voditeljica, novinarka, kolumnistka in avtorica oddaje Rdeče in črno na M soseski, Jorg Zupan, vrhunski chef z Michelinovo zvezdico in žirant 4. sezone Mercatorjevega oddaje Mali šef Slovenije, in Bojan Cvjetićanin, glasbenik in pevec skupine Joker Out, s katerim bo Mercator sodeloval tudi v prihodnje. Tu so še vrhunski kolesar Matej Mohorič, ki je pravkar osvojil prestižno italijansko kolesarsko klasiko, član ekipe Bahrain Victorious, aktualni državni prvak in slovenski representant, Saša Pavlin, igralka SNG Drama, ki ste jo spoznali tudi v Mercatorjevem novoletnem oglasu, in ne nazadnje Sašo Stare, komik, televizijec, voditelj Malega šefa Slovenije in strasten ljubitelj vsega dobrega.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali
Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek
Kreativna direktorja: Uroš Goričan in Matej Kodrič
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Vodja projekta: Katja Grosman
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalka: Špela Medak
Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar
Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj
Digitalni strateginji: Nina Tanhofer in Mili Šprajc
Upravljavki družbenih omrežij: Diana Abdagić in Anja Gruntar
Produkcija: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Špikerka: Nataša Barbara Gračner
Glasba: All I Wanna Do – Vance Westlake, Andrew Powell & Linda Roan
Medijska agencija: Studio Nexus