gostitelj
Opaženo

Ko smo skupaj za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi

Blagovna znamka Mercator je že tradicionalno v vlogi gostitelja, ki povezuje pridelovalce in kupce z dobro in kakovostno hrano. Če pravijo, da gre ljubezen skozi želodec, gre pravo prijateljstvo še toliko bolj.

Kratek opis akcije: »Ob dobri hrani se z veseljem družimo, pogovarjamo, poslušamo, razumemo in spoštujemo. To so trenutki, ki nas povežejo. Zato smo radi v dobri družbi, da pozdravimo življenje, ko se končno v živo družimo s tistimi, ki jih imamo najraje. Z družino, s prijatelji, s sosedi,« pravijo v Mercatorju, kjer z novo korporativno kampanjo praznujejo in pozdravljajo dobro družbo. Zato so za isto mizo povabili zanimive Slovenke in Slovence, ki jih dobro poznajo in s katerimi radi sodelujejo.

Druščino gosti njihov ambasador Jan Plestenjak, njegovi gostje in prijatelji pa so Vesna Milek, poznavalka kulture, voditeljica, novinarka, kolumnistka in avtorica oddaje Rdeče in črno na M soseski, Jorg Zupan, vrhunski chef z Michelinovo zvezdico in žirant 4. sezone Mercatorjevega oddaje Mali šef Slovenije, in Bojan Cvjetićanin, glasbenik in pevec skupine Joker Out, s katerim bo Mercator sodeloval tudi v prihodnje. Tu so še vrhunski kolesar Matej Mohorič, ki je pravkar osvojil prestižno italijansko kolesarsko klasiko, član ekipe Bahrain Victorious, aktualni državni prvak in slovenski representant, Saša Pavlin, igralka SNG Drama, ki ste jo spoznali tudi v Mercatorjevem novoletnem oglasu, in ne nazadnje Sašo Stare, komik, televizijec, voditelj Malega šefa Slovenije in strasten ljubitelj vsega dobrega.

mercator gostitelj

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek

Kreativna direktorja: Uroš Goričan in Matej Kodrič

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalka: Špela Medak

Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalni strateginji: Nina Tanhofer in Mili Šprajc

Upravljavki družbenih omrežij: Diana Abdagić in Anja Gruntar

Produkcija: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Špikerka: Nataša Barbara Gračner

Glasba: All I Wanna Do – Vance Westlake, Andrew Powell & Linda Roan

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji