gostitelj
Opaženo

Ko smo skupaj za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi

Blagovna znamka Mercator je že tradicionalno v vlogi gostitelja, ki povezuje pridelovalce in kupce z dobro in kakovostno hrano. Če pravijo, da gre ljubezen skozi želodec, gre pravo prijateljstvo še toliko bolj.

Kratek opis akcije: »Ob dobri hrani se z veseljem družimo, pogovarjamo, poslušamo, razumemo in spoštujemo. To so trenutki, ki nas povežejo. Zato smo radi v dobri družbi, da pozdravimo življenje, ko se končno v živo družimo s tistimi, ki jih imamo najraje. Z družino, s prijatelji, s sosedi,« pravijo v Mercatorju, kjer z novo korporativno kampanjo praznujejo in pozdravljajo dobro družbo. Zato so za isto mizo povabili zanimive Slovenke in Slovence, ki jih dobro poznajo in s katerimi radi sodelujejo.

Druščino gosti njihov ambasador Jan Plestenjak, njegovi gostje in prijatelji pa so Vesna Milek, poznavalka kulture, voditeljica, novinarka, kolumnistka in avtorica oddaje Rdeče in črno na M soseski, Jorg Zupan, vrhunski chef z Michelinovo zvezdico in žirant 4. sezone Mercatorjevega oddaje Mali šef Slovenije, in Bojan Cvjetićanin, glasbenik in pevec skupine Joker Out, s katerim bo Mercator sodeloval tudi v prihodnje. Tu so še vrhunski kolesar Matej Mohorič, ki je pravkar osvojil prestižno italijansko kolesarsko klasiko, član ekipe Bahrain Victorious, aktualni državni prvak in slovenski representant, Saša Pavlin, igralka SNG Drama, ki ste jo spoznali tudi v Mercatorjevem novoletnem oglasu, in ne nazadnje Sašo Stare, komik, televizijec, voditelj Malega šefa Slovenije in strasten ljubitelj vsega dobrega.

mercator gostitelj

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek

Kreativna direktorja: Uroš Goričan in Matej Kodrič

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalka: Špela Medak

Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalni strateginji: Nina Tanhofer in Mili Šprajc

Upravljavki družbenih omrežij: Diana Abdagić in Anja Gruntar

Produkcija: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Špikerka: Nataša Barbara Gračner

Glasba: All I Wanna Do – Vance Westlake, Andrew Powell & Linda Roan

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji