Ko žakelj krompirja postane viralni TikTok trend
V agenciji DROM so zagnali viralni TikTok trend, ki izziva tradicionalne poglede na to, kako bi morala ženska izgledati in se obnašati v današnji družbi.
Kot pravijo, je bila pobuda odziv na komentarje iz znanega slovenskega podkasta, ki je ženske, ki se ne oblačijo v tesno prilegajoča se oblačila, primerjal z »žakljem krompirja« in s tem namignil, da takšen način oblačenja zmanjšuje njihovo ženstvenost.
»Agencijo DROM so ustanovile in vodijo tri uspešne ženske, v podjetju pa je zaposlenih več kot 25 žensk, ki s(m)o bile nad izjavo neprijetno presenečene. Kultura agencije namreč temelji na sprejemanju vseh. V luči tega smo se odločili izkoristiti moč družbenih omrežij za širjenje sporočila o ključnem pomenu samoodločanja glede lastnega videza,« pravijo. S pomočjo TikToka so kot smiseln naslednji korak sprožili nov trend, ki ljudi spodbuja k deljenju svojih »žakelj krompirja outfitov«.
Na njihov poziv se je odzvalo več kot 140 ustvarjalk in ustvarjalcev vsebin, skupaj pa so ustvarili gibanje, ki praznuje raznolikost in individualnost. »Vsebina, ki smo jo objavili, ni bila samo zabavna, ampak je nosila močno sporočilo, ki odraža vrednote naše agencije: prepričanje, da je svoboda izražanja v sodobnem svetu ključnega pomena in da zunanji videz ne bi smel biti merilo za vrednotenje posameznika. Ta pristop je hitro pritegnil pozornost slovenske TikTok scene, kar je privedlo do izjemnega organskega uspeha akcije,« so še povedali za MM.
Originalni posnetek, objavljen na TikTok profilu DROM, je dosegel 100.000 ogledov in se je predvajal skoraj 300 ur, skupno število ogledov vseh objav pod izbranim TikTok zvočnim zapisom pa je na današnji dan preseglo 1.100.000 ogledov.