Ko zgodba iz oglasa zaživi v resničnem življenju
Radenska je s svojo božično oglaševalsko akcijo gozd spremenila v čaroben kraj, zdaj pa je čarobnost s televizijskih zaslonov prenesla tudi v slovenske gozdove.
Radenska
Kratek opis akcije: Radenska je v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije okrasila nekaj smrečic v njihovem naravnem okolju in čarobnost pričarala naključnim gozdnim sprehajalcem. Ker so okraski ustvarjeni iz papirja, okrasitev ni le čarobna, ampak tudi okolju prijazna – sledilci na družbenih omrežjih pa bodo lahko prav takšne okraske naredili tudi za svoje smrečice. Del kampanje je namreč tudi videotutorial za izdelavo okolju prijaznih origami src, ki lahko srčnost iz gozda vnesejo v vsak dom, vrt ali celo mestni park.
Da bodo prazniki še lepši, se lahko sledilci na družbenih omrežjih v času praznikov potegujejo tudi za srčno nagrado – Radenskin božični pulover s tremi srci.
Božična kampanja je nadaljevanje jesenske kampanje »Srce ve, kaj je dobro«, v spomladanskem času pa prihaja še tretji del kampanje. »Da vidite, kaj bodo tri generacije doživele takrat, Radensko spremljajte na družbenih omrežjih,« pozivajo.
Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajih mestih, tutorial
Predstavnici naročnika: Egle Wehle in Vesna Šavel Geder
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor: Gregor Čeferin
Direktorica projekta: Arin Gašperin
Vodja projekta: Katja Grosman
Tekstopiske: Katja Petrin Dornik in Eva Stopar
Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj
Ustvarjalka digitalnih vsebin: Tjaša Podojstršek in Lara Lukšič
Produkcija: Kinomotel
Medijska agencija: Direct media