Radenska
Opaženo

Ko zgodba iz oglasa zaživi v resničnem življenju

Radenska je s svojo božično oglaševalsko akcijo gozd spremenila v čaroben kraj, zdaj pa je čarobnost s televizijskih zaslonov prenesla tudi v slovenske gozdove.

Kratek opis akcije: Radenska je v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije okrasila nekaj smrečic v njihovem naravnem okolju in čarobnost pričarala naključnim gozdnim sprehajalcem. Ker so okraski ustvarjeni iz papirja, okrasitev ni le čarobna, ampak tudi okolju prijazna – sledilci na družbenih omrežjih pa bodo lahko prav takšne okraske naredili tudi za svoje smrečice. Del kampanje je namreč tudi videotutorial za izdelavo okolju prijaznih origami src, ki lahko srčnost iz gozda vnesejo v vsak dom, vrt ali celo mestni park.

Da bodo prazniki še lepši, se lahko sledilci na družbenih omrežjih v času praznikov potegujejo tudi za srčno nagrado – Radenskin božični pulover s tremi srci.

Božična kampanja je nadaljevanje jesenske kampanje »Srce ve, kaj je dobro«, v spomladanskem času pa prihaja še tretji del kampanje. »Da vidite, kaj bodo tri generacije doživele takrat, Radensko spremljajte na družbenih omrežjih,« pozivajo.

radenska prazniki1

radenska prazniki2

Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajih mestih, tutorial

Predstavnici naročnika: Egle Wehle in Vesna Šavel Geder

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Direktorica projekta: Arin Gašperin

Vodja projekta: Katja Grosman

Tekstopiske: Katja Petrin Dornik in Eva Stopar

Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Tjaša Podojstršek in Lara Lukšič

Produkcija: Kinomotel

Medijska agencija: Direct media

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji