bla
Opaženo

Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč

Agencija za varnost prometa je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v novi kampanji znano sporočilo ljudske pesmi predstavila v novi luči.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je, da je alkohol v slovenski družbi večkrat predstavljen kot »lepilo« za druženje, opevajo ga ponarodele pesmi in ga postavljajo v vlogo junaka. Slovenci smo po porabi alkohola visoko nad evropskim povprečjem. Na leto Slovenec, starejši od 15 let, v povprečju popije 11 litrov čistega alkohola. Po alkoholu posegamo praktično ob vsaki priložnosti. »Oglaševalska kampanja zato predstavlja bistvo, ki ga mnogokrat spregledamo. Neodgovorno in nepremišljeno vedenje lahko med drugim vodi tudi v vožnjo pod vplivom alkohola. Glavno sporočilo kampanje črpa iz ljudske pesmi »Kol’kor kapljic, tol’ko let«. Besedilo izvirne pesmi nam pravi, da se nam ob vsaki popiti kapljici podaljša življenje, a v prometu je ravno obratno. Več kapljic ne pomeni boljše zabave, ampak večje tveganje za ogrožanje cestnega prometa. S tem namenom so snovalci kampanje predelali glavno sporočilo izvirne pesmi, ki se zdaj glasi »Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč«,« pojasnjujejo v agenciji.

bla

Elementi akcije: televizijski oglas, radio oglas, tiskani in spletni oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Petra Fatur in Nina Kumerdej

Direktor naročnika v agenciji: Peter Dobovičnik in Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiska: Tina Križaj

Umetniški direktorici: Tina Brezovnik in Aleksandra Švigelj

Animacija: Matjaž Lužar

Medijska strategija in zakup: Alenka Kanduc

TV-produkcija: Instant

Avdioprodukcija: 100 d. o. o.

Trajanje akcije: junij 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji