bla
Opaženo

Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč

Agencija za varnost prometa je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v novi kampanji znano sporočilo ljudske pesmi predstavila v novi luči.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je, da je alkohol v slovenski družbi večkrat predstavljen kot »lepilo« za druženje, opevajo ga ponarodele pesmi in ga postavljajo v vlogo junaka. Slovenci smo po porabi alkohola visoko nad evropskim povprečjem. Na leto Slovenec, starejši od 15 let, v povprečju popije 11 litrov čistega alkohola. Po alkoholu posegamo praktično ob vsaki priložnosti. »Oglaševalska kampanja zato predstavlja bistvo, ki ga mnogokrat spregledamo. Neodgovorno in nepremišljeno vedenje lahko med drugim vodi tudi v vožnjo pod vplivom alkohola. Glavno sporočilo kampanje črpa iz ljudske pesmi »Kol’kor kapljic, tol’ko let«. Besedilo izvirne pesmi nam pravi, da se nam ob vsaki popiti kapljici podaljša življenje, a v prometu je ravno obratno. Več kapljic ne pomeni boljše zabave, ampak večje tveganje za ogrožanje cestnega prometa. S tem namenom so snovalci kampanje predelali glavno sporočilo izvirne pesmi, ki se zdaj glasi »Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč«,« pojasnjujejo v agenciji.

bla

Elementi akcije: televizijski oglas, radio oglas, tiskani in spletni oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Petra Fatur in Nina Kumerdej

Direktor naročnika v agenciji: Peter Dobovičnik in Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiska: Tina Križaj

Umetniški direktorici: Tina Brezovnik in Aleksandra Švigelj

Animacija: Matjaž Lužar

Medijska strategija in zakup: Alenka Kanduc

TV-produkcija: Instant

Avdioprodukcija: 100 d. o. o.

Trajanje akcije: junij 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji