Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč
Agencija za varnost prometa je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v novi kampanji znano sporočilo ljudske pesmi predstavila v novi luči.
Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je, da je alkohol v slovenski družbi večkrat predstavljen kot »lepilo« za druženje, opevajo ga ponarodele pesmi in ga postavljajo v vlogo junaka. Slovenci smo po porabi alkohola visoko nad evropskim povprečjem. Na leto Slovenec, starejši od 15 let, v povprečju popije 11 litrov čistega alkohola. Po alkoholu posegamo praktično ob vsaki priložnosti. »Oglaševalska kampanja zato predstavlja bistvo, ki ga mnogokrat spregledamo. Neodgovorno in nepremišljeno vedenje lahko med drugim vodi tudi v vožnjo pod vplivom alkohola. Glavno sporočilo kampanje črpa iz ljudske pesmi »Kol’kor kapljic, tol’ko let«. Besedilo izvirne pesmi nam pravi, da se nam ob vsaki popiti kapljici podaljša življenje, a v prometu je ravno obratno. Več kapljic ne pomeni boljše zabave, ampak večje tveganje za ogrožanje cestnega prometa. S tem namenom so snovalci kampanje predelali glavno sporočilo izvirne pesmi, ki se zdaj glasi »Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč«,« pojasnjujejo v agenciji.
Elementi akcije: televizijski oglas, radio oglas, tiskani in spletni oglasi, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Petra Fatur in Nina Kumerdej
Direktor naročnika v agenciji: Peter Dobovičnik in Urška Nučič
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Tekstopiska: Tina Križaj
Umetniški direktorici: Tina Brezovnik in Aleksandra Švigelj
Animacija: Matjaž Lužar
Medijska strategija in zakup: Alenka Kanduc
TV-produkcija: Instant
Avdioprodukcija: 100 d. o. o.
Trajanje akcije: junij 2021