Kot nekoč, iz pravih rok.
S tem sloganom Perutnina Ptuj predstavlja novo oglaševalsko akcijo za piščancem prijazno rejo pod okriljem blagovne znamke Natur premium. Akcijo so zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101.
Perutnina Ptuj
Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da piščancem prijazna reja izhaja iz reje na kmečkih dvoriščih, kot jo poznamo izpred 30 in več let. Torej še iz časov, ko je bilo mogoče marsikje kupiti kakovostno meso. Podobna kakovost mesa je potrošnikom na voljo tudi danes, pod okriljem piščancem prijazne reje iz Perutnine Ptuj. S to razliko, da je reja veliko bolj nadzorovana in podvržena strogim standardom varnosti in zaščite.
Ker imajo piščanci na voljo 25 odstotkov več prostora za gibanje, prost izhod na prosto in več sončne svetlobe, sta reja in meso boljša. Tako kot je bilo včasih, a v bolj nadzorovanih in varnih pogojih.
To prikazuje enostavna zgodba televizijskega oglasa, v katerem se potrošnica v 70. letih odpravi v trgovino po piščančje meso, vrne pa se v 21. stoletju, s paketom piščančjega mesa Natur Premium. Na plakatih in v ostalih komunikacijskih materialih potrošnike pozdravljajo srčni rejci, ki prisegajo na piščancem prijazno rejo in so ponosni tako na kakovost reje kot na kakovost piščančjega mesa.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnem mestu in odnosi z javnostmi
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnika naročnika: Brigita Selinšek in Slavko Ficko
Vodja projekta v agenciji: Polona Polak
Asistent vodje projektov: Kristina Zidar
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopiska: Veronika Povž
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Neja Kalan
Spletni strateg: Uroš Svenšek
Produkcijska hiša: Super 16
Fotograf: Primož Korošec
Trajanje akcije: februar – marec 2020