»Kozmonavt« in »Glow in the dark« Roletarstva Medle
V Roletarstvu Medle so za promocijo svojih izdelkov pripravili dve oglaševalski akciji: »Kozmonavt« in »Glow in the dark«.
Roletarstvo Medle
Prva je namenjena promociji rolet Falcon, v njej pa vabijo, da vstopimo v domišljijski svet fanta, ki sanja o vesolju. »V temi se zdi, da je obdan z neskončnim prostranstvom zvezd. Njegova čelada je kot iz znanstvenofantastičnega filma – polna lučk in barv. Izdelal jo je njegov oče in fant se počuti kot pravi astronavt. V roki drži svojo raketo, pravzaprav daljinca za rolete, ki ga je spremenil v vesoljsko plovilo. Z njim leta po sobi in posnema zvoke motorjev. Ko dvigne roko visoko nad glavo, se zgodi čudež: roleta se dvigne in skozi okno posije sonce. Naš kozmonavt poleti v prostrano vesolje, a pri igri ga nekaj prekine,« opisujejo snovalci akcije.
Z drugo akcijo promovirajo žaluzije Krater. V oglasu spremljamo kozmonavtovo sobo, ki je polna vesoljskih rekvizitov. Vsak večer se deček pripravi na svojo pustolovščino z zvezdami in luno. »Na nočni omarici ima poseben kozarec, ki ga napolni s sončno energijo čez dan. V njem je snov, ki se sveti v temi in ustvarja miniaturno galaksijo. Proti večeru deček vzame daljinca in spusti zunanje žaluzije. Te učinkovito zatemnijo prostor in mu omogočijo popolno doživetje vesolja. Deček vzame kozarec in ga občuduje kot svojo lastno zvezdo. Nato dvigne pogled proti stropu in zagleda čudovit prizor: celoten strop je poslikan s fosforescentnimi barvami, ki se svetijo kot prava Rimska cesta.«
Predstavnik naročnika: Ignac Bakše
Kreativna, idejna zasnova in režija: Davor Kralj
Direktor fotografije: Darko Sintič
Fotograf: Aljaž Hafner
Produkcijska hiša: Moment Collective
Producent: Vito Pešič
Glasbena podlaga: Richard Strauss, Tako je govoril Zarathustra
Izvedba: Orchestralis