medle
Opaženo

»Kozmonavt« in »Glow in the dark« Roletarstva Medle

V Roletarstvu Medle so za promocijo svojih izdelkov pripravili dve oglaševalski akciji: »Kozmonavt« in »Glow in the dark«.

Prva je namenjena promociji rolet Falcon, v njej pa vabijo, da vstopimo v domišljijski svet fanta, ki sanja o vesolju. »V temi se zdi, da je obdan z neskončnim prostranstvom zvezd. Njegova čelada je kot iz znanstvenofantastičnega filma – polna lučk in barv. Izdelal jo je njegov oče in fant se počuti kot pravi astronavt. V roki drži svojo raketo, pravzaprav daljinca za rolete, ki ga je spremenil v vesoljsko plovilo. Z njim leta po sobi in posnema zvoke motorjev. Ko dvigne roko visoko nad glavo, se zgodi čudež: roleta se dvigne in skozi okno posije sonce. Naš kozmonavt poleti v prostrano vesolje, a pri igri ga nekaj prekine,« opisujejo snovalci akcije.

Z drugo akcijo promovirajo žaluzije Krater. V oglasu spremljamo kozmonavtovo sobo, ki je polna vesoljskih rekvizitov. Vsak večer se deček pripravi na svojo pustolovščino z zvezdami in luno. »Na nočni omarici ima poseben kozarec, ki ga napolni s sončno energijo čez dan. V njem je snov, ki se sveti v temi in ustvarja miniaturno galaksijo. Proti večeru deček vzame daljinca in spusti zunanje žaluzije. Te učinkovito zatemnijo prostor in mu omogočijo popolno doživetje vesolja. Deček vzame kozarec in ga občuduje kot svojo lastno zvezdo. Nato dvigne pogled proti stropu in zagleda čudovit prizor: celoten strop je poslikan s fosforescentnimi barvami, ki se svetijo kot prava Rimska cesta.«

glow

Predstavnik naročnika: Ignac Bakše

Kreativna, idejna zasnova in režija: Davor Kralj

Direktor fotografije: Darko Sintič

Fotograf: Aljaž Hafner

Produkcijska hiša: Moment Collective

Producent: Vito Pešič

Glasbena podlaga: Richard Strauss, Tako je govoril Zarathustra

Izvedba: Orchestralis

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji