kras
Opaženo

Kras – Jutro na Krasu

Agencija Bright je za blagovno znamko Kras ustvarila oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo njeno tradicijo in izvor.

Kratek opis akcije: »Z akcijo smo predstavili prepoznavnost čarobne dežele, katere sad je istoimenska znamka s tradicijo. Kras, simbol kakovosti in okusa,« poudarjajo v agenciji Bright. Ob tem dodajajo, da televizijski oglas in fotografije zajemajo vrednote in lastnosti okolja na čuten način ter vzbujajo kolektivno dobro počutje.

kras1

kras2

Elementi akcije: video oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih in spletna komunikacija

Predstavniki naročnika: Stojan Hergouth, Miha Mahkovic in Mateja Race

Vodja projekta v agenciji: Matej Marinko

Kreativna direktorja: Nejc Pohar in Sam Cortez

Fotograf: Ciril Jazbec

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Izvršni producent: Matej Marinko

Producentka: Mojca Pernat

Režiser: Nejc Pohar

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Montažerja: Jure Komac in Jan Lovše

Barvna korekcija: Matic Prusnik

Glasba: Mistakes

Oblikovanje zvoka: 100

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji