zz
Opaženo

Krka: Kot da bi čas zavrteli nazaj

Agencija Yootree je v sodelovanju s Krko za zdravilo Flebaven pripravila integrirano tržnokomunikacijsko akcijo, ki se odvija na šestih trgih.

Kratek opis akcije: Kar 80 odstotkov odraslih na svetu ima kronično vensko bolezen, ki jo pogosto opišemo kot utrujene, težke, boleče in otekle noge. A velika večina ne poveže simptomov z boleznijo in odlaša z zdravljenjem, saj se ne zavedajo, da lahko s takojšnjim ukrepanjem ustavijo napredovanje bolezni. Zato je agencija Yootree v sodelovanju s Krko za zdravilo Flebaven pripravila integrirano kampanjo, s katero sporočajo, da lahko s hitrim ukrepanjem in Flebavenom zaustavimo napredovanje kronične venske bolezni. Podobno, kot da bi se vrnili v preteklost, ko so bile naše noge še zdrave in polne energije. V okviru iste krovne ideje, a z drugimi elementi nagovarjajo tudi osebe s hemeroidi, ki se jih lahko prav tako učinkovito zdravi s Flebavenom.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Maruša Živec, Dunja Antonijević in Saša Bajt Cimerman

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Veronika Morson

Kreativni direktor: Sašo Petek

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Producentka: Helena Berden

Režiser: Jure Dostal

Produkcija OLV: Klemen Mramor

Fotograf: Matevž Kostanjšek

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji