zz
Opaženo

Lahko.si, kar želiš!

Andragoški center Slovenije je predstavil prvo večletno vseslovensko medijsko kampanjo.

Kratek opis akcije: Konec septembra je Andragoški center Slovenije predstavil petletni projekt Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje in prvo vseslovensko medijsko kampanjo Lahko.si, katere glavno sporočilo temelji na univerzalni resnici: »Dokler živiš, se učiš.«

Koncept kampanje strne bistvo krovnega slogana »Ozaveščanje, obveščanje različnih javnosti in spodbujanje k večji vključenosti v vseživljenjsko učenje« v personalizirano, dostopno in navdihujoče sporočilo: »Lahko si, kar želiš.« Večkanalna kampanja spodbuja radovednost in osebno rast v vseh demografskih skupinah in je primer dober prakse, kako lahko blagovne znamke navdihnejo trajne spremembe v družbi. Spletna stran lahko.si bo sčasoma postala osrednja točka za vse, ki jih zanimajo navdihujoče vsebine s področja vseživljenjskega učenja – tudi z iskalnikom po tečajih po vsej državi. V sklopu projekta sta zaživela profila na Facebooku in Instagramu, kjer bodo poleg zanimivih vsebin tudi novice z dogodkov, ter televizijski in radijski oglasi. Projekt ni le kampanja, temveč gibanje, ki želi vse odrasle navdihniti, da okrepijo zavedanje o pomenu vseživljenjskega učenja (VŽU) in usvojijo nova znanja.

Avtor: Herman in partnerji

Naročnik: Andragoški center Slovenije

 Elementi akcije: zasnova komunikacijske platforme, televizijski oglasi, družbena omrežja, digitalni oglasi, dogodek

Predstavnici naročnika: Urška Bittner Pipan in Špela Bric

Direktorica projekta: Ana Železnik

Vodja projekta: Juš Šoltes

Stateginja: Aida Gadžo

Digitalna strateginja: Mili Šprajc

Kreativni direktor: Miha Bevc

Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Sašo Braz

Umetniški direktor in oblikovalec: Žiga Aljaž

Oblikovalci: Eva Kozlevčar, Ewa Bogataj in Jure Grašak

Produkcija: EFE, kreativna produkcija

Režiser: Klemen Mramor

Medijska agencija: Futura DDB

Izdelava spletne strani: Creatim

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji