zz
Opaženo

Lahko.si, kar želiš!

Andragoški center Slovenije je predstavil prvo večletno vseslovensko medijsko kampanjo.

Kratek opis akcije: Konec septembra je Andragoški center Slovenije predstavil petletni projekt Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje in prvo vseslovensko medijsko kampanjo Lahko.si, katere glavno sporočilo temelji na univerzalni resnici: »Dokler živiš, se učiš.«

Koncept kampanje strne bistvo krovnega slogana »Ozaveščanje, obveščanje različnih javnosti in spodbujanje k večji vključenosti v vseživljenjsko učenje« v personalizirano, dostopno in navdihujoče sporočilo: »Lahko si, kar želiš.« Večkanalna kampanja spodbuja radovednost in osebno rast v vseh demografskih skupinah in je primer dober prakse, kako lahko blagovne znamke navdihnejo trajne spremembe v družbi. Spletna stran lahko.si bo sčasoma postala osrednja točka za vse, ki jih zanimajo navdihujoče vsebine s področja vseživljenjskega učenja – tudi z iskalnikom po tečajih po vsej državi. V sklopu projekta sta vzpostavljena profila na Facebooku in Instagramu, na katerih bodo  poleg zanimivih vsebin tudi novice in poročanja z dogodkov, ter televizijski in radijski oglasi. Projekt ni le kampanja, temveč gibanje, ki želi Slovence navdihniti, da osvojijo nova znanja, ob tem pa spremeniti Slovenijo v državo, ki se uči.

Avtor: Herman in partnerji

Naročnik: Andragoški center Slovenije

 Elementi akcije: zasnova komunikacijske platforme, televizijski oglasi, družbena omrežja, digitalni oglasi, dogodek

Predstavnici naročnika: Urška Bittner Pipan in Špela Bric

Direktorica projekta: Ana Železnik

Vodja projekta: Juš Šoltes

Stateginja: Aida Gadžo

Digitalna strateginja: Mili Šprajc

Kreativni direktor: Miha Bevc

Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Sašo Braz

Umetniški direktor in oblikovalec: Žiga Aljaž

Oblikovalci: Eva Kozlevčar, Ewa Bogataj in Jure Grašak

Produkcija: EFE, kreativna produkcija

Režiser: Klemen Mramor

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji