Lahko.si, kar želiš!
Andragoški center Slovenije je predstavil prvo večletno vseslovensko medijsko kampanjo.
Androgoški center Slovenije
Kratek opis akcije: Konec septembra je Andragoški center Slovenije predstavil petletni projekt Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje in prvo vseslovensko medijsko kampanjo Lahko.si, katere glavno sporočilo temelji na univerzalni resnici: »Dokler živiš, se učiš.«
Koncept kampanje strne bistvo krovnega slogana »Ozaveščanje, obveščanje različnih javnosti in spodbujanje k večji vključenosti v vseživljenjsko učenje« v personalizirano, dostopno in navdihujoče sporočilo: »Lahko si, kar želiš.« Večkanalna kampanja spodbuja radovednost in osebno rast v vseh demografskih skupinah in je primer dober prakse, kako lahko blagovne znamke navdihnejo trajne spremembe v družbi. Spletna stran lahko.si bo sčasoma postala osrednja točka za vse, ki jih zanimajo navdihujoče vsebine s področja vseživljenjskega učenja – tudi z iskalnikom po tečajih po vsej državi. V sklopu projekta sta zaživela profila na Facebooku in Instagramu, kjer bodo poleg zanimivih vsebin tudi novice z dogodkov, ter televizijski in radijski oglasi. Projekt ni le kampanja, temveč gibanje, ki želi vse odrasle navdihniti, da okrepijo zavedanje o pomenu vseživljenjskega učenja (VŽU) in usvojijo nova znanja.
Avtor: Herman in partnerji
Naročnik: Andragoški center Slovenije
Elementi akcije: zasnova komunikacijske platforme, televizijski oglasi, družbena omrežja, digitalni oglasi, dogodek
Predstavnici naročnika: Urška Bittner Pipan in Špela Bric
Direktorica projekta: Ana Železnik
Vodja projekta: Juš Šoltes
Stateginja: Aida Gadžo
Digitalna strateginja: Mili Šprajc
Kreativni direktor: Miha Bevc
Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Sašo Braz
Umetniški direktor in oblikovalec: Žiga Aljaž
Oblikovalci: Eva Kozlevčar, Ewa Bogataj in Jure Grašak
Produkcija: EFE, kreativna produkcija
Režiser: Klemen Mramor
Medijska agencija: Futura DDB
Izdelava spletne strani: Creatim