Lajf je (še vedno) Njami
Pivka v nadaljevanju komunikacije v sodelovanju z agencijo Yootree predstavlja nove izdelke Njami.
Pivka
Kratek opis akcije: Spomladi je zaživela nova platforma Lajf je Njami, v kateri Njami slavi življenje in podpira skrite trenutke, v katerih se mladi sprostijo od vsakodnevnih izzivov in rutine. Trenutke, ko izklopijo okolico, ko niso vplivneži, ko jim ni treba »performat«, ko se imajo enostavno dobro.
»To jesen Njami predstavlja nove izdelke, ki stoodstotno podpirajo hitri življenjski slog, saj so priročni in okusni ter brez glutena, ojačevalcev arome in podobnega. Tokrat se v oglasnih gradivih mladim uživačem pridružijo tudi mame, katerih minute so prav tako dragocene in jih rade izkoristijo zase, ali za druženje s svojimi najdražjimi. To jim omogočajo izdelki Njami, od hrenovk za piknike v pižami, preko narezkov za hitre sendviče do mixov za polnovredne malice,« pravijo snovalci akcije.
Tudi tokrat so trenutki Njami ujeti v svobodni, mladostni in igrivi umetniški direkciji z uporabo priljubljene »stop-motion« animacijske tehnike.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, splet, družbena omrežja, oprema prodajnih mest
Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc in Nataša Želje
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Vodja projekta: Nadja Rojic
Kreativni direktor in tekstopisec: Žan Rus Fink
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Deadline
Fotograf: Primož Bregar