Njami
Opaženo

Lajf je (še vedno) Njami

Pivka v nadaljevanju komunikacije v sodelovanju z agencijo Yootree predstavlja nove izdelke Njami.

Kratek opis akcije: Spomladi je zaživela nova platforma Lajf je Njami, v kateri Njami slavi življenje in podpira skrite trenutke, v katerih se mladi sprostijo od vsakodnevnih izzivov in rutine. Trenutke, ko izklopijo okolico, ko niso vplivneži, ko jim ni treba »performat«, ko se imajo enostavno dobro.

»To jesen Njami predstavlja nove izdelke, ki stoodstotno podpirajo hitri življenjski slog, saj so priročni in okusni ter brez glutena, ojačevalcev arome in podobnega. Tokrat se v oglasnih gradivih mladim uživačem pridružijo tudi mame, katerih minute so prav tako dragocene in jih rade izkoristijo zase, ali za druženje s svojimi najdražjimi. To jim omogočajo izdelki Njami, od hrenovk za piknike v pižami, preko narezkov za hitre sendviče do mixov za polnovredne malice,« pravijo snovalci akcije.

Tudi tokrat so trenutki Njami ujeti v svobodni, mladostni in igrivi umetniški direkciji z uporabo priljubljene »stop-motion« animacijske tehnike.

Njami2

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, splet, družbena omrežja, oprema prodajnih mest

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc in Nataša Želje

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Nadja Rojic

Kreativni direktor in tekstopisec: Žan Rus Fink

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Deadline

Fotograf: Primož Bregar

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji