Leone – sladoled, ki stopi, kar te teži.
Celostno prenovo blagovne znamke sladoledov Leone spremlja tudi komunikacijska akcija, ki je delo Grey Ljubljana.
Leone
Kratek opis akcije: Leone se ob prenovi predstavlja kot sladoled, ki pomaga reševati različne težave vsakdanjika. »Sladoledom Leone smo pomagali, da s svojo svežino in navdihujočo drznostjo izzovejo ustaljena pravila v kategoriji. Trgu smo jih zato predstavili kot simpatično navihane sladolede, ki ljudem stojijo ob strani pri soočanju z njihovimi vsakodnevnimi zagatami. Tej filozofiji sledi tudi nov pozicijski slogan sladoledov Leone – Sladoled, ki stopi, kar te teži.,« pravijo v Grey Ljubljana.
Vsak okus sladoleda dobi svoje ime in interpretacijo krovnega slogana glede na problem, ki ga rešuje. Tako je npr. namen sladoleda »Hey honey, let’s spice it up« z dodatkom meda in kardamoma, ki velja kot afrodiziak, stopiti rutino v odnosu, sladoled »Time to chill« s pomarančnim cvetom in čokolado pa želi pomiriti in stopiti vsakodnevni stres. »Al!ve Mini Meal« po drugi strani stopi slabo vest ob padcu sladkorja na delovnem mestu.
Poleg strategije pozicioniranja in smernic komuniciranja blagovne znamke je Grey Ljubljana za naročnika pripravil tudi medijsko strategijo, načrt in zakup ter serijo video oglasov.
Predstavniki naročnika: Boštjan Jerončič, Tamara Juričić, Kristjan Jerončić, Iris Kavčič in Matija Šinigoj
Strateginja: Špela Žorž
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer
Oblikovalka: Hana Domijan
Strateginja za družbena omrežja: Monika Habjanič
Direktorica medijskih projektov: Suzana Kulauzović
Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren
Vodja projekta v agenciji: Amadea Šoln
Direktorica projekta v agenciji: Simona Mladenović
Fotograf: Peter Giodani
Produkcijska hiša: Nora Production Group
Režiser: Miha Mlaker