Lepo je deliti nasmehe z »Nasmeškotki«
HOFER nadaljuje dobrodelni projekt #DelimoNasmehe, ki so ga prvič izpeljali pred dvema letoma.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Zvezda božične komunikacije je Nasmeškotek, za katerega pravijo, da pričara nasmeh na obraz tistemu, ki ga podari, in tistemu, ki ga prejme, še posebej pa otrokom v stiski pod okriljem programa Botrstvo v Sloveniji. »V primerjavi s prejšnjima letoma, ko je bil Nasmeškotek spremljevalni projekt božične oglaševalske akcije, je letos postal zvezda celotne božične komunikacije. Bistveno smo povečali naklado peke z našim dobaviteljem Delakordo, v trgovinah pa smo Nasmeškotku namenili še opaznejše mesto in zanj ustvarili televizijski oglas, ki vabi, da z deljenjem nasmehov nekomu polepšamo dan,« pravijo v podjetju HOFER.
Pozitivno sporočilo je moč zaslediti tudi v interpretaciji naslovne pesmi oglasa: »Skupaj poskrbimo, da mlade oči spet zažarijo. Pokažimo jim svetle luči, ki dolge noči spreminjajo v jutra.«
Elementi akcije: televizijski oglasi, televizijske špice, tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji, otroški natečaj in delavnice.
Predstavniki naročnika: Nastja Ižanc, Nina Praprotnik, Saša Osolnik, Brigita Jäger, Aleksandra Loredan, Polona Stanovnik, Teja Gašperšič, Maja Rotovnik, Andrej Hrovat, Mojca Kastelec in Karmen Ravnikar
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Neža Kašnik
Mlajša vodja projekta: Petra Ajdovec
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Scenarista: Zmago Žnidaršič in Jure Matjažič
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašler
Oblikovalca: Špela Drašler in Siniša Šafarić
Digitalna produkcija: Matjaž Škufca in Siniša Šafarić
Projekt z vrtci in šolami Ustvarjalno-trajnostni natečaj: ekipa MSL
Produkcijska hiša: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Tehnični oblikovalec: Igor Vukovič
Glasba: Mlade oči, v izvedbi Severe Gjurin
Fotografinja: Suzan Gabrijan
Scenograf: Miha Ferkov
Medijska taktika in zakup: Starcom
Trajanje akcije: november in december 2019