Libresse s trajnostno plakatno inovacijo
Essity, svetovno podjetje za higieno in zdravje, je v sodelovanju s TAM-TAM-om za svojo znamko higienskih vložkov Libresse pripravilo trajnostno obarvano kampanjo za slovenski, hrvaški in srbski trg.
Kaja Kovič
Z oglaševalsko akcijo nadaljujejo inovacijo, ki jo je v minulem letu v sodelovanju s TAM-TAM-om in Inštuitutom za celulozo in papir javnosti prvi predstavil trgovec Mercator.
Plakati so prekriti s posebnim premazom, ki iz ozračja nase veže ogljikov dioksid. Posamezen plakat nase absorbira toliko ogljikovega dioksida, kot bi ga eno rastoče drevo v enem letu. Podjetje Essity je trajnostno obarvano oglaševalsko akcijo iz Slovenije razširilo še na Hrvaško in v Srbijo ter na omenjenih tržiščih postalo prvi oglaševalec, ki uporablja inovativno, okolju prijazno prakso.
Libresse z novo akcijo opozarja, da ni samo znamka, ki skrbi za žensko intimno higieno, temveč se zaveda tudi svojega vpliva na okolje.
Pri TAM-TAM-u so za MM povedali še, da bo akcija trajala natanko en mesec, med februarjem in marcem 2023.