n
Opaženo

Libresse s trajnostno plakatno inovacijo

Essity, svetovno podjetje za higieno in zdravje, je v sodelovanju s TAM-TAM-om za svojo znamko higienskih vložkov Libresse pripravilo trajnostno obarvano kampanjo za slovenski, hrvaški in srbski trg.

Z oglaševalsko akcijo nadaljujejo inovacijo, ki jo je v minulem letu v sodelovanju s TAM-TAM-om in Inštuitutom za celulozo in papir javnosti prvi predstavil trgovec Mercator.

Plakati so prekriti s posebnim premazom, ki iz ozračja nase veže ogljikov dioksid. Posamezen plakat nase absorbira toliko ogljikovega dioksida, kot bi ga eno rastoče drevo v enem letu. Podjetje Essity je trajnostno obarvano oglaševalsko akcijo iz Slovenije razširilo še na Hrvaško in v Srbijo ter na omenjenih tržiščih postalo prvi oglaševalec, ki uporablja inovativno, okolju prijazno prakso.

Libresse z novo akcijo opozarja, da ni samo znamka, ki skrbi za žensko intimno higieno, temveč se zaveda tudi svojega vpliva na okolje.

Pri TAM-TAM-u so za MM povedali še, da bo akcija trajala natanko en mesec, med februarjem in marcem 2023.

m

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji