lidl
Opaženo

Lidl Slovenija: Podpiramo žensko moč

Agencija Luna \TBWA in Lidl Slovenija sta vzpostavila oglaševalsko akcijo, v kateri so izrazili podporo slovenskim rokometašicam.

Opis akcije: V agenciji Luna \TBWA so skupaj z Lidlom Slovenija za aktivacijo sponzorstva Rokometne zveze Slovenije ob nedavnem Evropskem prvenstvu v rokometu za ženske zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero so v ospredje postavili slovenske rokometašice in jim izrazili podporo. To je bil največji ženski športni dogodek v Sloveniji, hkrati pa tudi lepa priložnost, da izpostavijo ženske v športu. Ženski športi so že od nekdaj zapostavljeni, saj ženske prejmejo precej manj medijske pozornosti kot njihovi moški kolegi. Zato so si zamislili slogan »Podpiramo žensko moč«, s čimer so poleg podpore ženskam v športu jasno izpostavili rokomet kot šport, kjer še posebej do izraza pridejo povezanost, požrtvovalnost in ekipni duh. In prav ta povezanost ekipe je ob glasni podpori ljubiteljev rokometa s tribun ponesla slovenske reprezentantke, da so se povsem enakovredno kosale z najboljšimi evropskimi reprezentancami.

Elementi akcije: TV-oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletne pasice

Naročnik: Lidl Slovenija

Agencija: Luna TBWA

Agencija za družbena omrežja: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Predstavniki naročnika: Tina Cipot, Klara Rudić, Anita Srac, Špela Kregar, Tanja Knez, Nina Plantan, Katja Galjot in Robert Gornik

Vodji projekta: Nace Tomc in Rok Travižan

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Tomaž Radsel

Oblikovalec: Ivan Todorović

Fotograf: Jan Pirnat

Produkcijska hiša: Kinomotel

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji