lidl
Opaženo

Lidl Slovenija: Podpiramo žensko moč

Agencija Luna \TBWA in Lidl Slovenija sta vzpostavila oglaševalsko akcijo, v kateri so izrazili podporo slovenskim rokometašicam.

Opis akcije: V agenciji Luna \TBWA so skupaj z Lidlom Slovenija za aktivacijo sponzorstva Rokometne zveze Slovenije ob nedavnem Evropskem prvenstvu v rokometu za ženske zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero so v ospredje postavili slovenske rokometašice in jim izrazili podporo. To je bil največji ženski športni dogodek v Sloveniji, hkrati pa tudi lepa priložnost, da izpostavijo ženske v športu. Ženski športi so že od nekdaj zapostavljeni, saj ženske prejmejo precej manj medijske pozornosti kot njihovi moški kolegi. Zato so si zamislili slogan »Podpiramo žensko moč«, s čimer so poleg podpore ženskam v športu jasno izpostavili rokomet kot šport, kjer še posebej do izraza pridejo povezanost, požrtvovalnost in ekipni duh. In prav ta povezanost ekipe je ob glasni podpori ljubiteljev rokometa s tribun ponesla slovenske reprezentantke, da so se povsem enakovredno kosale z najboljšimi evropskimi reprezentancami.

Elementi akcije: TV-oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletne pasice

Naročnik: Lidl Slovenija

Agencija: Luna TBWA

Agencija za družbena omrežja: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Predstavniki naročnika: Tina Cipot, Klara Rudić, Anita Srac, Špela Kregar, Tanja Knez, Nina Plantan, Katja Galjot in Robert Gornik

Vodji projekta: Nace Tomc in Rok Travižan

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Tomaž Radsel

Oblikovalec: Ivan Todorović

Fotograf: Jan Pirnat

Produkcijska hiša: Kinomotel

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji