lidl insta
Opaženo

Lidl Slovenija praznuje zaupanje kupcev tudi na Instagramu

Digitalna agencija Mediodrom je za Lidl Slovenija zasnovala praznično aktivacijo na Instagramu, ki je temeljila na zabavnih gifih in izdelčni umestitvi linije Deluxe.

Kratek opis akcije: V podporo praznični ponudbi so v Lidlu zasnovali zabavne praznične gife z izdelčno umestitvijo premijske linije izdelkov Deluxe. »Na platformi Giphy, ki je integrirana v Instagramove zgodbe, so tako uporabnikom na voljo gifi v slovenskem jeziku, vanje pa smo poleg ponudbe vpletli tudi tradicionalno slovenske pregovore, fraze iz vsakdanjega pogovora in pop kulture, kot so denimo »Mati, kave bi!«, »Kraljica potica« in »Si jedla sir«,« pojasnjujejo v Mediodromu. V dveh tednih po objavi si je Lidlove gife ogledalo že 1,9 milijona uporabnikov, med najpogostejše tri pa so se uvrstili »Pojdi se solit!«, »Življenje ni potica« in »Pica v mojem srcu«. Gife najdete na Lidlovem kanaluna platformi Giphy.

Poleg prazničnih gifov so v sodelovanju s studiem Koohna v podporo izdelkom in donaciji Deluxe iz njih pripravili tudi praznično mizo. Praznična miza vsebuje ideje in recepte za pripravo prazničnih jedi, vanjo so vključeni recepti hišnih blogerk Urške Fartelj z bloga 220 stopinj poševno in Ane Lajlar, ki ustvarja pod imenom Gudafuda. Nastajanje praznične mize lahko uporabniki dnevno spremljajo na Instagramu Lidla Slovenija.

»Kupce in sledilce na Instagramu smo tako na zabaven način povabili, da skupaj z nami praznujejo zaupanje, obenem pa jih spomnili na donacijo, h kateri prispevajo z vsakim nakupom izdelkov Deluxe in tako pomagajo ustvarjati boljši svet skupaj z Lidlom Slovenija,« dodajajo v Mediodromu. V okviru trajnostne pobude »Ustvarimo boljši svet« Lidl Slovenija namreč vsako leto nameni del sredstev prodaje izdelkov Deluxe za nakup medicinskih pripomočkov za zdravljenje ali rehabilitacijo najmlajših, letos bo donacijo že peto leto zapored prejel Univerzitetni rehabilitacijski inštitut (URI) – Soča.

lidl deluxe

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Maša Košak, Tina Cipot in Špela Kregar

Direktorica projekta: Nina Jakovljević

Mlajša vodja projekta: Eva Remic

Tekstopisci: Maša Stanič, Kristjan Klemenčič in Eva Remic

Oblikovalci: Dominik Skornšek, Bine Zarabec in Marko Klemen

Produkcija praznične mize: Petra Slapar, Klemen Brumec in Kaja Podržaj

Trajanje akcije: december 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji