Lidlova praznična igra
Lidl Slovenija se je z agencijo Escapebox tudi letos odločil polepšati veseli december s praznično aktivacijo. Tokrat so v sklopu božične kampanje »Čarobnost praznikov« spletne uporabnike razveselili z oglasno igro »Rakunčkova delavnica«.
Lidl Slovenija
Namen igre je na zabaven način predstaviti sezonsko ponudbo igrač in izdelkov Lidlovih lastnih blagovnih znamk Favorina in Deluxe. »V glavni vlogi najdemo rakunčka, ki je gledalcem že dobro poznan iz Lidlovega božičnega oglasa. Igra uporabnika popelje v zapuščeno delavnico daril, kjer mora zbrati čim večje število igrač in drugih dobrot in tako pomagati rakunčku širiti veselje,« pravijo v agenciji Escapebox, kjer so spletno igro zasnovali tako, da k igranju pritegne tako mlajše generacije kot tudi mlade po srcu, »saj spretno spaja zabavno izkušnjo s pozitivnim oglasnim sporočilom – da se čarobnost praznikov skriva v majhnih gestah.«
Igra bo do 2. januarja 2024 dostopna na spletni strani Lidla Slovenija.
Predstavnice naročnika: Anita Srac, Tanja Knez in Veronika Šavrič
Vodji projekta in tekstopisje: Marko Maučec in Nina Križaj
Direktor projekta: Blaž Pregelj
Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja
Programer: Tine Pinter