Lidlove neverjetne živali
Lidl Slovenija je v sodelovanju z DROM agency v okviru letošnjega programa zvestobe pripravil zanimive in poučne vsebine, ki niso bile vezane le na kartice Neverjetne živali, ampak so na svoj račun lahko prišli tudi njihovi sledilci na družbenih omrežjih.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: V Lidlu Slovenija so avgusta predstavili program zvestobe, v sklopu katerega so lahko kupci zbirali kartice in spoznali zanimiva dejstva o neverjetnih živalih. Živali so spoznavali so tudi njihovi sledilci na družbenih omrežjih. »Povezali smo se z ZOO Ljubljana in posneli serijo kratkih izobraževalnih video vsebin, v katerih je deklica Juno skupaj z oskrbniki živalskega vrta od blizu spoznavala neverjetne živali, njihove posebnosti in značilnosti. Z akcijo smo kupce ozaveščali o pomembnosti ohranjanja narave in živalske raznovrstnosti ter s tem udejanjali zavezo naše trajnostne pobude Ustvarjamo boljši svet,« so za MM povedali v Lidl Slovenija, kjer dodajajo, da so imeli posnetki odličen odziv. Skupno so dosegli preko 200.000 video ogledov, album pa so v tem času razprodali.
Elementi akcije: družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Klara Rudić, Špela Kregar, Kornelija Kamenik in Tina Cipot
Vodja projekta v agenciji: Eva Remic
Tekstopiska: Maša Stanič
Strateška direktorica: Nina Jakovljević
Produkcija: Primate in Bine Zarabec (DROM)