Lidlovih 30 korakov za boljši svet
Lidl Slovenija je objavo svojega prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 pospremil z integrirano komunikacijsko akcijo, ki jo je spremljala tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: S pobudo, ki jo je zasnovala agencija DROM, so svoje kupce povabili k trajnostno naravnanemu izzivu, v okviru katerega so 30 dni zapored vsak dan naredili korak do boljšega sveta. Ta je bil na prvi pogled videti majhen in enostaven, a v Lidlu Slovenija verjamejo v majhne korake, saj pravijo, da ti, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam.
Uporabniki so lahko vsak dan izziva na spletni strani Ustvarimo boljši svet odprli nov korak, stopinje na poti k boljšemu svetu pa so puščali na različnih trajnostnih segmentih, kjer so jih spremljali tudi uporabni namigi in nasveti. 30 korakov so podprli tudi z aktivacijo na Instagramu, kjer so z izbranimi vplivneži z različnih področij nagovorili mlajši segment kupcev in jih spodbudili, da so svoje korake objavljali na tem družbenem omrežju. Tudi hišni ambasadorji so sprejeli izzive in jih vpletli v svoje vsebine, na Instagramu pa so projekt s prevzemom zaključili Ekologi brez meja in sledilcem pokazali, na kakšen način je še mogoče z majhnimi koraki vsakodnevno ustvarjati boljši svet.
»V samo 30-ih dneh so Lidovi kupci skupno naredili izjemnih 26.704 korakov, ki so pripomogli k boljšemu jutri vseh nas. Rezultat je presegel vsa pričakovanja in izkušnje preteklih akcij,« so za MM povedali v Lidlu Slovenija.
Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Saša Vidmar, Klara Rudić, Kornelija Kamenik, Špela Kregar in Tina Cipot
Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević
Vodji projekta: Nina Jakovljević in Eva Remic
Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Rožemberg, Urša Linec in Nina Jakovljević
Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek
Avtor krovne akcije: Yin + Young