London: Ogromne umetne trepalnice in gigantske maskare niso resnične
Maybellinova najnovejša kampanja z ogromnimi umetnimi trepalnicami na vlakih in še večjimi maskarami na postajah je pritegnila pozornost vsega sveta.
Maybelline je v najnovejši kampanji na londonske podzemne vlake in dvonadstropne rdeče avtobuse pritrdil ogromne umetne trepalnice, na železniške in avtobusne postaje pa še večje maskare.
Videoposnetki vlakov in avtobusov, ki se ustavljajo na postajah, ob tem pa maskara nežno počeše na njih pritrjene trepanice, so preplavili medmrežje. Mediji so hitro ocenili, da Maybelline še nikoli ni pridobil toliko odzivov na kampanjo, zato so jo ocenili kot eno najpametnejših potez v (marketinški) zgodovini podjetja.
Ob tolikšni medijski pozornosti pa so iz Maybelline kasneje sporočili, da se v sami srčici kampanje skriva pomembna podrobnost: »Gre le za dobro zmontiran posnetek, ki ga je ustvarila naša marketinška ekipa. Podzemne železnice, rdeči avtobusi, stavbe in podzemni rovi v Londonu so ostali nedotaknjeni. Želeli smo si ustvariti distruptivno marketinško kampanjo in to nam je očitno uspelo.«
Videoposnetek je postal viralen in požel mnogo pohval, veliko komentarjev pa blagovno znamko poziva k povišanju plač zaposlenih za tako »odštekano« delo.