Magdino (ne)enostavno življenje
Agencija April 8 je za Gorenje ustvarila serijo videov posnetkov za njihov kanal na YouTubu GorenjeGlobal. V njih prikazujejo zgodbo Magde in njene družine ter njihovo soočanje z (ne)vsakdanjimi življenjskimi situacijami.
Gorenje
Kratek opis akcije: Glavna cilja akcije sta predstavitev izdelkov s pomočjo drugačne, informativne, lahkotne in zabavne video vsebine, ekskluzivno prilagojeno YouTubu ter pridobitev novih naročnikov, in sicer z objavljanjem epizod v nadaljevanjih.
»S serijo zabavnih videov smo predstavili rahlo ekscentrično mamo, ki poskuša najti pravo ravnovesje med otroki, gospodinjstvom, zakonskim življenjem in novim trendnim hobijem – vloganjem. Ob tem se sooča z vsakodnevnimi družinskimi interakcijami in (ne)običajnimi zagatami,« pojasnjujejo v agenciji April 8. Koncept, zasnova in tehnična izvedba videov je prilagojena »zakonitostim« YouTuba kot primarnega kanala komunikacije ter ciljni skupini, saj nagovarjajo tako odrasle uporabnike družbenih omrežij kot tudi mlajše, pri katerih se prepoznavnost blagovne znamke in zvestoba šele gradita.
Elementi akcije: serija kratkih videov za YouTube, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Urša Jan
Vodja projekta v agenciji: Tjaša Tolj Goličič
Idejna zasnova in scenarij: Darja Štukelj
Oblikovalka: Žanin Tamše
Filmska produkcija: Storeez studio
Režiser: Blaž Garbajs
Fotografinja: Katja Jemec
Trajanje akcije: december 2019