Majhne pozornosti nas povezujejo
Praznični čas je običajno čas množičnega nakupovanja daril. A pri A1 Slovenija verjamejo, da so včasih najlepša darila nematerialna in zato so ustvarili aktivacijo, ki ljudi spodbuja, da svojim bližnjim namesto fizičnega darila raje podarijo čas.
A1 Slovenija
Opis akcije: Kako lahko ljudje namesto fizičnega darila podarijo čas? Tako da nekaj opravijo namesto njih, vmes pa lahko obdarovanci uživajo v času zase, ki pride še posebej prav v hektičnem mesecu, kakršen je december. Središče komunikacije je posebna spletna stran (https://www.mozaik.si/podari-bon), na kateri lahko uporabniki ustvarijo darilni bon pozornosti, ki ga podarijo in gredo v trgovino namesto nekoga, peljejo psa na sprehod, zavijejo darila, operejo avto, pripravijo večerjo in še mnoga druga opravila. Pozornosti so preselili tudi na prodajna mesta, kjer smo ustvarili posebne piškote pozornosti. Aktivacija je zaživela tudi na družbenih kanalih A1 Slovenija in širše, saj se je aktivaciji pridružila tudi Tanja Kocman, ki je za svojo mamo opravila majhno pozornost in spodbudila svoje sledilce, da letos namesto dragih daril tudi sami svoje bližnje in prijatelje razveselijo z lepo gesto.
Decembrska aktivacija je del dolgoročne pobude, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu in premišljenemu potrošništvu.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, interno komuniciranje
Agencija: SHIFT
Predstavnice naročnika: Anja Bogataj, Nika Frece, Mojca Goršič in Manca Skrbinšek
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisci: Monika Habjanič, Špela Zamuda, Kaja Elsner in Nino Bavčar
Oblikovalec: Aleš Salokar
Strateška direktorica: Špela Žorž in Nina Jakovljević
Direktorica projektov: Amadea Šoln
Vodji projekta: Nina Miketič in Lea Škufca
Komunikacija na družbenih omrežjih: Drom Agency
Strategija in upravljanje družbenih omrežij: Anja Stolnik in Sabina Juntez
Medijska agencija: OMD