mesni
Opaženo

Malo drugačna malica

V Pekarni Pečjak so v sodelovanju z agencijo F2 zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri so predstavili alternativo mesnim izdelkom: burek à la mesni.

Kratek opis akcije: V oglaševalski akciji so želeli poudariti, da si ga lahko privoščijo prav vsi – torej ne le vegani, ampak tudi vsejedci, ki želijo poskusiti nekaj malce drugačnega. Z enostavnim in jasnim sporočilom »Malo drugačna malica?« in »Obrok brez mesa« so neveganom ponudili rešitev, ki »včasih prav paše«. Z izborom zelene barve so še dodatno poudarili vegansko sestavo izdelka. 

Poleg daljšega videooglasa sta del akcije na družbenih omrežjih tudi dve krajši, animirani objavi, kjer se poigrajo z besedo brez. Govorijo namreč o bureku brez mesa in želijo poudariti, da ta ni »brez okusa« ali »brez veze«, je pa brez dvoma slasten in ga lahko užijemo brez slabe vesti.

Pri Pekarni Pečjak ugotavljajo, da zanimanje kupcev po veganskih izdelkih ne upada. »Izdelki iz te skupine, ki smo jih v zadnjih dveh letih predstavili, so bili na trgu dobro sprejeti. Kupci vse bolj izbirajo izdelke, za katere ocenjujejo, da so prehransko bolj ugodni in skladni z njihovimi prepričanji. Tokrat smo razvili izdelek, s katerim odgovarjamo na trend izdelkov 100-odstotno rastlinskega izvora, s katerimi določeni potrošniki občasno ali v celoti nadomeščajo mlečne ali mesne izdelke. Naš burek à la mesni je pripravljen popolnoma brez mesa, vendar struktura in okus nadeva spominjata na goveje meso. Namenjen je vsem, saj verjamemo, da je predvsem dober okus izdelkov tisti, ki kupca prepriča, da ponovi svoj nakup,« pravi Maja Maroša.

burek1

burek2

Elementi akcije: video, radijsko in zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih, komunikacija na družbenih omrežjih in sodelovanje z vplivneži   

Predstavnica naročnika: Maja Maroša 

Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör 

Zasnova, oblikovanje in izvedba kampanje: Ekipa F2 

Medijska agencija: Futura DDB 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji