neo
Opaženo

'Mam NEO

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop v novembru 2021 predstavil oglaševalsko akcijo za platformo NEO, ki s pomočjo simpatičnih situacij najboljšo uporabniško izkušnjo na preprost način približa bodočim uporabnikom.

Kratek opis akcije: NEO za vsakogar pomeni nekaj drugega. Pri ustvarjanju oglaševalske akcije so v agencijah skrbno preučili podatke o uporabi in iz njih izluščili najbolj priljubljene načine uporabe platforme NEO. Za nekatere je to možnost verižnega gledanja najnovejših serij, drugi v vsebinah najraje uživajo v neobičajnih prostorih, tretji si s pomočjo NEO ustvarijo najpametnejši dom ali pa poskrbijo za brezskrbno zabavo svojih otrok v Otroškem parku. Več kot 100.000 zadovoljnih uporabnikov pa se strinja, da 'majo najboljšo izkušnjo, ker 'majo NEO.

Komunikacijo 360-stopinjske oglaševalske akcije so začeli z duhovitimi digitalnimi pasicami in oglasi na družbenih omrežjih, katerih vsebina izhaja iz navad gledalcev. S tem so pripravili teren za nadaljnjo komunikacijo v obliki daljših in krajših videooglasov, zunanjega in spletnega oglaševanja.

neo1

neo2

neo3

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler in Borut Bartol

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodji projekta v agenciji: Nataša Lipovčić in Patrizia Cresso

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Tit Lončar

Scenarij: Jure Karas

Spletni strateg: Benjamin Rančič

Družbena omrežja: Lea Kopina

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalci: Urban Zotel, Patricija Rantaša in Milica Živanović

Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić

Vodji produkcije: Emina Halilović in Eva Celec

Produkcijska hiša: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Vid Rotar

Postprodukcija: Nuframe, 001

Digitalna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji