'Mam NEO
Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop v novembru 2021 predstavil oglaševalsko akcijo za platformo NEO, ki s pomočjo simpatičnih situacij najboljšo uporabniško izkušnjo na preprost način približa bodočim uporabnikom.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: NEO za vsakogar pomeni nekaj drugega. Pri ustvarjanju oglaševalske akcije so v agencijah skrbno preučili podatke o uporabi in iz njih izluščili najbolj priljubljene načine uporabe platforme NEO. Za nekatere je to možnost verižnega gledanja najnovejših serij, drugi v vsebinah najraje uživajo v neobičajnih prostorih, tretji si s pomočjo NEO ustvarijo najpametnejši dom ali pa poskrbijo za brezskrbno zabavo svojih otrok v Otroškem parku. Več kot 100.000 zadovoljnih uporabnikov pa se strinja, da 'majo najboljšo izkušnjo, ker 'majo NEO.
Komunikacijo 360-stopinjske oglaševalske akcije so začeli z duhovitimi digitalnimi pasicami in oglasi na družbenih omrežjih, katerih vsebina izhaja iz navad gledalcev. S tem so pripravili teren za nadaljnjo komunikacijo v obliki daljših in krajših videooglasov, zunanjega in spletnega oglaševanja.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler in Borut Bartol
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodji projekta v agenciji: Nataša Lipovčić in Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisca: Klemen Šefer in Tit Lončar
Scenarij: Jure Karas
Spletni strateg: Benjamin Rančič
Družbena omrežja: Lea Kopina
Umetniški direktor: Ivan Momirov
Oblikovalci: Urban Zotel, Patricija Rantaša in Milica Živanović
Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić
Vodji produkcije: Emina Halilović in Eva Celec
Produkcijska hiša: Studio7
Režiser: Mark Pirc
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Fotograf: Vid Rotar
Postprodukcija: Nuframe, 001
Digitalna agencija: Renderspace
Medijska agencija: Pristop Media