m
Opaženo

Matterra, skodelica, ustvarjena zate in za mati naravo

Skrb za trajnostno prihodnost, sodobno oblikovanje in znanost biomaterialov so združene v novi mednarodni znamki skodelic, ki s tremi inovacijami skrbi za naravo.

Matterra Cup je plod štiriletnega sodelovanja med inženirji slovenskih podjetij Ekstera, OPS Breznik, študentov Fakultete za tehnologijo polimerov, ki so razvoj imena, identitete, zgodbe in komunikacij nove znamke trajnostnega izdelka zaupali agenciji Yootree. Inovativna skodelica je ustvarjena iz 100-odstotnih biorazgradljivih materialov in obnovljivih virov. Vsaka skodelica temelji na inovativnem modelu krožnega gospodarstva, ki uporablja odpadke hmelja in ostanke iz lokalnih kmetij, inovativni metodi pršenja, ki izboljša toplotno izolacijo in mehansko odpornost skodelice za okolju prijazno čiščenje v pomivalnem stroju ter inovativni formuli biorazgradljivega materiala, ki omogoča hitrejšo kristalizacijo pri hlajenju, manjšo porabo energije, desetkrat večjo možnost recikliranja in obdelavo površine brez uporabe kemikalij.

»Ime znamke Matterra smo razvili s tvorjenko besed »Matter« in »Terra« ter identiteto zaokrožili z formo organsko povezanega kroga. Znamka predstavlja povezovanje inovacij, znanja in ljudi s skupnim interesom skrbi za okolje. Projekt je izvrsten primer sodelovanja organizacij, inovativnosti in znanj različnih generacij. Skupaj smo ustvarili izdelek, ki izvira iz narave in zemlje in s svojo inovativnostjo vrača ljudem in okolju« pravi Tomaž Apohal, kreativni direktor in partner v Yootree.

Vodja projekta je Nadja Rojic, kreativni direktor Tomaž Apohal, umetniška direktorica Petja Selan (vsi iz agencije Yootree Creative), predstavnika naročnika v projektu pa sta Jure Naglič in Natalija Lesjak. Pri projektu so sodelovali s produkcijsko hišo MK Visuals, za režijo pa je poskrbel Tomaž Apohal iz Yootree Creative. Glasbo je napisala Manca Marin - Marie Elle.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji