mBills z lažnimi oglasi opozarja na spletne goljufije
mBills je v oktobru, ki je mesec kibernetske varnosti, uporabnike spleta nagovoril z lažnimi oglasi, ki ponujajo nagrade, in tako opozoril na spletne prevare.
Kolikokrat ste na spletu naleteli na oglase, ki vam obljubljajo absolutno preveč? Ste kdaj kliknili na oglas, ki vam ponuja brezplačni iPhone ali na oglas, ki vam ponuja čudežne tabletke za hujšanje?
Ponudbe, ki se zdijo predobre, da bi bile resnične, običajno tudi so, poudarjajo v mBills. Za njimi pogosto stojijo spletni goljufi, ki lahko uporabnike spleta oškodujejo z zlorabo podatkov ali s finančnimi zlorabami. mBills je s tem namenom v oktobru, ki je mesec kibernetske varnosti, uporabnike nagovoril z lažnimi oglasi, ki ponujajo preprosto preveč: iPhone 13, brezplačne kriptovalute, čudežne tablete za hujšanje, visoke zaslužke za delo od doma …
Klik na oglase uporabnikov seveda ne odpelje na vprašljive spletne strani, ampak jih preusmeri na mBills pristajalno stran, ki uporabniku pove, da bi ga ta klik lahko stal veliko več, kot si misli. mBills je torej odkupil oglaševalski prostor in ga tako z zakupom odvzel morebitnim spletnim goljufom. Na pristajalni strani so predstavljene nevarnosti spletnih prevar, mBills pa ponuja tudi nasvete, kako se lahko izogniti spletnim prevaram.
Agencija: Futura DDB
Naročnik: mBills
Elementi akcije: digitalno oglaševanje in vsebina za pristajalno stran
Predstavnik naročnika: Matic Žmuc
Direktorica projekta v agenciji: Dragana Josipovič
Vodja projekta v agenciji: Jure Novak
Idejna zasnova: Tina Križaj
Tekstopiska: Eva Stopar
Oblikovanje: Jure Pogačnik