bla
Opaženo

mBills z lažnimi oglasi opozarja na spletne goljufije

mBills je v oktobru, ki je mesec kibernetske varnosti, uporabnike spleta nagovoril z lažnimi oglasi, ki ponujajo nagrade, in tako opozoril na spletne prevare.

Kolikokrat ste na spletu naleteli na oglase, ki vam obljubljajo absolutno preveč? Ste kdaj kliknili na oglas, ki vam ponuja brezplačni iPhone ali na oglas, ki vam ponuja čudežne tabletke za hujšanje?

Ponudbe, ki se zdijo predobre, da bi bile resnične, običajno tudi so, poudarjajo v mBills. Za njimi pogosto stojijo spletni goljufi, ki lahko uporabnike spleta oškodujejo z zlorabo podatkov ali s finančnimi zlorabami. mBills je s tem namenom v oktobru, ki je mesec kibernetske varnosti, uporabnike nagovoril z lažnimi oglasi, ki ponujajo preprosto preveč: iPhone 13, brezplačne kriptovalute, čudežne tablete za hujšanje, visoke zaslužke za delo od doma … 

Klik na oglase uporabnikov seveda ne odpelje na vprašljive spletne strani, ampak jih preusmeri na mBills pristajalno stran, ki uporabniku pove, da bi ga ta klik lahko stal veliko več, kot si misli. mBills je torej odkupil oglaševalski prostor in ga tako z zakupom odvzel morebitnim spletnim goljufom. Na pristajalni strani so predstavljene nevarnosti spletnih prevar, mBills pa ponuja tudi nasvete, kako se lahko izogniti spletnim prevaram.

bla

bla

bla

bla

bla

Agencija: Futura DDB

Naročnik: mBills

Elementi akcije: digitalno oglaševanje in vsebina za pristajalno stran

Predstavnik naročnika: Matic Žmuc

Direktorica projekta v agenciji: Dragana Josipovič

Vodja projekta v agenciji: Jure Novak

Idejna zasnova: Tina Križaj

Tekstopiska:  Eva Stopar

Oblikovanje: Jure Pogačnik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji