mm
Opaženo

Meme #LikeABosch

Bosch predstavlja zabaven kreativni natečaj »Meme #LikeABosch«, v katerem lahko sodelujoči sprostijo svoj smisel za humor in kreativnost ter se ob tem potegujtejo za nagrade.

Kratek opis akcije: V hitrem tempu digitalnega sveta je pomembno najti načine, kako pritegniti in zadržati pozornost. Z natečajem »Meme #LikeABosch«, ki je del širše širše oglaševalske akcije za sesalnike Bosch Unlimited 7, blagovna znamka združuje zabavo in interakcijo z uporabniki. Ti lahko na njihovem kanalu ustvarijo meme in z malo sreče dobijo enega od treh sesalnikov Bosch Unlimited 7. Na ta način podjetje BSH hišni aparati Nazarje povečuje doseg blagovne znamke Bosch, obenem pa gradi močnejšo in osebnejšo povezavo s ciljnim občinstvom.

Elementi akcije: spletna stran, družbeni mediji, digitalno oglaševanje, vplivnostni marketing

Naročnik: BSH hišni aparati Nazarje

Medijska agencija: iPROM

Predstavniki naročnika: Gregor Drobež, Mojca Cestnik in Maruša Miklavčič

Čas trajanja akcije: od 13. november do 22. december 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji