Mercator: Iščemo talente
Letos talentov ne iščejo le v 10. šovu Slovenija ima talent, ampak tudi pri »najboljšem sosedu«, ki je tokrat tudi sponzor oddaje.
Mercator
Kratek opis akcije: Ker pri Mercatorju ne občudujejo le talentov na odru, temveč tudi pri svojih zaposlenih, so ustvarili kampanjo, v kateri izpostavljajo različne talente sodelavcev, ki jim pridejo prav tudi pri popolnoma vsakodnevnih poklicih. Da bi našli dobre kadre za svoja prosta delovna mesta, so se v podjetju odločili, da bodo v kampanji Iščemo talente nagrajevali tudi tiste, ki jim bodo priporočili ustrezne kandidate. Postopek izbora bo potekal od 1. oktobra do 31. decembra 2024. Mercator bo med vsemi prijavljenimi kandidati za navedenih 12 delovnih mest, ki bodo uspešno opravili selekcijski proces in opravili 3-mesečno poskusno dobo za eno od navedenih delovnih mest, izvedel žrebanje, v katerem bo izbranih 12 parov nagrajencev. Pri tem bosta tako prijavitelj kot novozaposleni prejela vsak po 500 evrov.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih, interni kanali Mercator
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Mateja Smodila, Kristina Gregorc in Urška Kovačič
Agencija: Herman & partnerji
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisca: Eva Stopar in Miha Bevc
Direktorica projekta: Ana Železnik
Umetniški direktor: Grega Čeferin
Oblikovalca: Grega Čeferin in Ewa Bogataj
Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović
Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer
Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
Upravljavka družbenih omrežij: Tina Stančič
Medijska agencija: Studio Nexus