m
Opaženo

Mercator ponovno spodbuja zvestobo kupcev z živalicami

Pri Mercatorju so v sodelovanju z agencijo ZOO in Europlakatom poskrbeli za prav posebno zunanje oglaševanje – plakate krasi lisica, ki z velikim repom maha mimoidočim.

Mercator je konec avgusta predstavil novo kampanjo Živalice 2, ob kateri so predstavili kolekcijo plišastih gozdnih živalic, program zvestobe in album s sličicami. Aktivacijo v obliki izziva in preizkusa spomina so ustvarili tudi v aplikaciji Moj M ter pripravili posebne ugodnosti ob nakupih. Kot so za MM povedali v Mercatorju, so v aktivaciji poskrbeli tudi za zaposlene, saj jim vsak teden pripravljajo nagradne igre.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji