m
Opaženo

Mercator ponovno spodbuja zvestobo kupcev z živalicami

Pri Mercatorju so v sodelovanju z agencijo ZOO in Europlakatom poskrbeli za prav posebno zunanje oglaševanje – plakate krasi lisica, ki z velikim repom maha mimoidočim.

Mercator je konec avgusta predstavil novo kampanjo Živalice 2, ob kateri so predstavili kolekcijo plišastih gozdnih živalic, program zvestobe in album s sličicami. Aktivacijo v obliki izziva in preizkusa spomina so ustvarili tudi v aplikaciji Moj M ter pripravili posebne ugodnosti ob nakupih. Kot so za MM povedali v Mercatorju, so v aktivaciji poskrbeli tudi za zaposlene, saj jim vsak teden pripravljajo nagradne igre.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji