Merkur zavarovalnica – najbolj priporočena.
Merkur zavarovalnica je v sodelovanju z agencijo IR IMAGE pripravila novo oglaševalsko akcijo.
Merkur zavarovalnica
Kratek opis akcije: V akciji sporočajo, da za veselje trenutkov, ki vstopajo v življenje, lahko največ naredimo sami, del misli na jutrišnji dan pa zaupamo najbolj priporočeni zavarovalnici.
»Življenje je niz tisočerih trenutkov, ki jih ustvarjamo sami ali v družbi naših najljubših oseb. In čeprav je lahko sedanjost polna različnih izzivov, so vsi ti s pravim partnerjem lažje premagljivi. To smo želeli prikazati tudi v oglasu, v katerem protagonisti doživljajo trenutke sreče in samouresničevanja. Sporočajo nam, da imajo svet na dlani, kar podkrepi tudi glasbena podlaga, ki jo je televizijskemu oglasu posodila Nina Pušlar s svojo pesmijo Svet na dlani. V oglasu lahko vidimo, da je življenje lepo, z Merkur zavarovalnico pa bo tako tudi ostalo,« pravijo v Merkur zavarovalnici. Dodajajo, da je njihovo poslanstvo, da so vaše jutrišnje potrebe njihova današnja skrb in da zato ni presenečenje, da so bili v začetku leta označeni za najbolj priporočeno* zavarovalnico.
*Na podlagi NPS © raziskave trga (Telemark marketing, april 2019, N=942).
Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje oglaševanje in družbena omrežja
Predstavnik naročnika: Matej Rožič
Kreativna vodja, vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Sara Nunić Klun
Izvedbeni oblikovalec: Peter Mervič
Produkcijska hiša: ARTS & CRAFTS GmbH
Postprodukcija: Miss Moose Production
Medijska agencija: IR IMAGE in Media Publikum
Medijski načrtovalki: Sara Nunić Klun (IR IMAGE) in Jana Lavrič (Media Publikum)
Trajanje akcije: november 2019 – december 2019