merkur
Opaženo

Merkur zavarovalnica – najbolj priporočena.

Merkur zavarovalnica je v sodelovanju z agencijo IR IMAGE pripravila novo oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: V akciji sporočajo, da za veselje trenutkov, ki vstopajo v življenje, lahko največ naredimo sami, del misli na jutrišnji dan pa zaupamo najbolj priporočeni zavarovalnici.

»Življenje je niz tisočerih trenutkov, ki jih ustvarjamo sami ali v družbi naših najljubših oseb. In čeprav je lahko sedanjost polna različnih izzivov, so vsi ti s pravim partnerjem lažje premagljivi. To smo želeli prikazati tudi v oglasu, v katerem protagonisti doživljajo trenutke sreče in samouresničevanja. Sporočajo nam, da imajo svet na dlani, kar podkrepi tudi glasbena podlaga, ki jo je televizijskemu oglasu posodila Nina Pušlar s svojo pesmijo Svet na dlani. V oglasu lahko vidimo, da je življenje lepo, z Merkur zavarovalnico pa bo tako tudi ostalo,« pravijo v Merkur zavarovalnici. Dodajajo, da je njihovo poslanstvo, da so vaše jutrišnje potrebe njihova današnja skrb in da zato ni presenečenje, da so bili v začetku leta označeni za najbolj priporočeno* zavarovalnico. 

*Na podlagi NPS © raziskave trga (Telemark marketing, april 2019, N=942).  

merkur1

merkur2

Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje oglaševanje in družbena omrežja

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Kreativna vodja, vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Sara Nunić Klun

Izvedbeni oblikovalec: Peter Mervič

Produkcijska hiša: ARTS & CRAFTS GmbH

Postprodukcija: Miss Moose Production

Medijska agencija: IR IMAGE in Media Publikum

Medijski načrtovalki: Sara Nunić Klun (IR IMAGE) in Jana Lavrič (Media Publikum)

Trajanje akcije: november 2019 – december 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji