Mesec italijanske mode v Emporiumu
18. maja 2021 se je s spletno modno revijo začel Mesec italijanske mode, ki poteka v trgovinah Emporium in Galerija Emporium ter na Emporium.si.
Magistrat International
Kratek opis akcije: Podjetje Magistrat International, ki upravlja omenjene trgovine, je v sodelovanju z italijanskim ministrstvom za zunanje zadeve in Italian Trade Agency organiziral Mesec italijanske mode. »S tem smo se želeli pokloniti modnim in elegantnim ženskam, ki s svojo drznostjo, modnim zanosom in omikanostjo postavljajo slovenski svet mode ob bok svetovnim prestolnicam Milanu, Parizu, New Yorku in Londonu,« pravijo.
Zasnovali so vsekanalno oglaševalsko akcijo, ki bo potekala do 17. junija 2021. V njej preko klasičnih in digitalnih kanalov nagovarjajo modne zanesenjake in jih vabijo, da obiščejo spletno trgovino Emporium.si ter trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Spletni del akcije, ki jo upravlja agencija W3B, je zaradi prilagodljivosti spletnih platform razdeljen na štiri glavne dele – faza zavedanja (awareness), ki poteka ves čas, in treh taktičnih kampanj, ki ciljno in produktno nagovarjajo porabnike v posameznih časovnih intervalih Meseca italijanske mode. Koncept oglaševalske akcije in vizualne rešitve so pripravili v agenciji Herman & partnerji.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, modna revija, dogodki v trgovinah
Predstavnici naročnika: Katja Kostelec in Nina Vipotnik
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Direktorica projektov: Glorija Petek
Produkcija: Thenvision
Producent: Den Baruca
Umetniška direktorja: Den Baruca in David Fartek
Direktor fotografije: Dražen Štader
Fotografinja: Mimi Antolovič
Digitalni strateg v agenciji: Denis Jakin (W3B)
Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Maja Šorli Jakin (W3B)
Oblikovalki: Ivana Turk in Eva Šarec (W3B)